Bouw Kotter PD 156 Ron Loorbach 1:25

hallo alemaal

We zijn nu samen aan het werk antje is het stuurhuis aan het schilderen en ik ben het bakdek aan het bouwen die heb ik van pur schuim gesneden en met glasvezel bekleed en nu ben ik met de afwerking bezig

IMG_7731.jpg

De bolders heb ik van polysterol buisjes gemaakt daar heb ik een gat door geboord van 2 mm en een stukje rond messing dooreen gedaan toen heb ik stabilit in gegoten

IMG_7730.jpg

IMG_7732-1.jpg

mvgr ron en antje

Al bijna 4 weken geen update
Vraag me af hoe het met de bouw gaat van dit model.
Zou leuk zijn om weer een paar foto's te zien van de bouw.

Hallo Allemaal

Wij zijn verhuist onder tussen en hebben de bouw van deze kotter moeten staken vanwege de afmeting die niet meer binnen onze nieuwe woning paste.
Voor zover ze af was heeft ze de hele zomer in de vijver voor huis gelegen en ligt ze nu op het droge te wachten tot het volgende voor jaar dan gaan we er nog wat dingen bij op zetten en kan ze weer de vijver in.

We hebben we onder tussen enkele andere schepen gebouwdt waaronder de SC-20 die sinds enkele weken vaar klaar is en ook kan twinrig vissen.

Ik ben zelf erg ziek geweest en ben sinds enkele maanden weer actief aan het bouwen antje heeft nog wel een paar modellen gemaakt waaronder een skutsje en een botter.
Ik zal zeer binnen kort even enkele foto's plaatsen van de SC-20 en de andere projecten.
We bouwen op dit moment aan de SC-35

Gr ron

Ja bert soms heb je even geen tijd voor dingen als een forum en zijn gezondheid en gezin even belangrijker.
Wel hebben we ons bouwverslag op 1 forum staan.
Maar wilde draad weer een beetje op pakken en weer wat meer op de forums actief worden

gr ron

Back