Bouw Logo500/6003D in Agusta A109 Power

Hoi zeker heb ik je pb gelezen ik had volgens mij nog een bericht terug gestuurd. Is al een tijdje geleden.

Deze TT romp ziet er weer keurig uit, ben benieuwd naar de vlieg eigenschappen.

Mvg

Ed

.............. ben benieuwd naar de vlieg eigenschappen.

Mvg

Ed

Hoi Ed,

Er zit een Logo in :-) .... en dat zegt eigenlijk genoeg. Vraag me dat dus niet eens af, dat gaat zeker heel goed worden na de vele modificaties aan de romp t.b.v. stijfheid, zwaartepunt en resonantieloos vliegen.

Beste Piccolopup,

Nog ruimte? Hij heeft de vorm (oneerbiedig gezegd) van een kikkervisje, een dikkop noemden wij dat; het betekent dus dat er geen ruimte is, maar een zee van riumte. Aan beide zijden van de heli nog 10cm elk en tot de neus wel 20x15cm! Heb ik (gelukkig) niet nodig, want hij is met 4170gr, all-in, nog goed in balans ook.
Zal t.z.t. een fotoverslag posten met details e.d. van de aanpassingen. Super passend voor de Logo500/600 op de milimeter: alsof hij er voor ontworpen is!

Wat een schitterende heli, heb je hier ook nog ruimte in voor een eventuele cockpit?

PS Neem aan dat je de EC bedoelt. Als je vraag de Agusta betreft: ook die heeft ruimte genoeg, maar anders. In beide moet de accu voor het juiste zwaartepunt zo ver mogelijk voorin, maar dan nog is met wat creativitet ook in beide wel een cockpit-uitrusting te installeren.

Laatst bewerkt:
Back