Bouw Longshot 2 van Horesji

Wubbe zei:
Ruud, in mijn OFA Bouwdraadje worden diverse manieren besproken om de draadjes aan je servo te verbinden. Misschien heb je er wat aan.

Hé dat stukje had ik nog niet gezien. Is ook een lang draadje. (voor de puristen dit is twijfelachtig Nederlands :wink:) Ik ga dat nog eens goed bekijken en heb zelf ook nog een variant die het met de door mij gekozen spullen goed lijkt te doen.

De reparatie van de breuk zit in de laatste fase. Ik heb alleen maar weinig tijd dus het gaat tussen neus en lippen door.

(psstt...Leon, mag ik nu wel op de f3k lijst :oops: :wink:)

Ruud

hunter58 zei:
Hé dat stukje had ik nog niet gezien. Is ook een lang draadje.
Je hoeft niet het hele draadje door te lezen, als je bovenstaande link volgt, kom je precies op de goede plek in het draadje terecht

hunter58 zei:
(psstt...Leon, mag ik nu wel op de f3k lijst :oops: :wink:)
Helemaal vergeten, maar je staat er op!

Leon

Ik heb tijdens mijn vakantie in de VS afgelopen weken een tijdschrift meegenomen (ik geloof dat het SilentFlight heet) met daarin een artikel over de Longshot2. O.a. alle uitslagen die worden gebruikt door de auteur, ook flap presets e.d. Mochten mensen interesse hebben in een scan van dit artikel moet je even je email adres in een pb sturen, dan zorg ik voor een kopietje.

Back