Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik kijk en wacht met smart af wat er gaat gebeuren,doe er dan ook geen oog dicht van,zelfs op dit tijdstip,zoals u ziet,hahaha
ik denk dat u een ander chassis heeft genomen,
nou nou,ben ik warm of koud????
zoals u ziet heb ik gewoon slapeloze nachten van het forum,
en overdag ben ik niet te genieten op t werk,haha
net zoals een paar collegas die zitten zeker ook snachts op t forum,die zijn nooit te genieten,ik zal het ze toch eens vragen,rotter kan de collegialiteit er niet van worden,hahaha
groetjes markioo
ps ik denk dat ik nu warm zit;u heeft zelf een langer chassis gemaakt van messing,nou,????ben ik warmer of te heet??????????????????????????????
Mogelijk ga ik ook de Bühler motor vervangen voor het nieuwe type Bühler motor !
(even het antwoord van Marten afwachten over de nieuwe Bühler motor)
Tjonge, je maakt er echt werk van om mijn kraantje te kunnen transporteren.
Ik hoop dat die Buhler motor strek genoeg is. Even uitgeteld is de anker weerstand 2,67ohm en de blokeerstroom 4,5A dus dan staat hij al stil. Dus ik denk dat de motor met wat trek gewicht al snel overbelast wordt want bij 2,25A maakt hij nog maar 1500RPM dus dat is de helft van nullast (3000rpm). De daling van het toerental wordt door de motor in warmte omgezet.
Dus bij 2,25A is dit al 2,25x2,25x2,67=13,5Watt koper verlies+ nog eens de ijzerverliezen. Ik denk niet dat dit heel lang goed gaat.
Je kunt beter een wat hoger toeren motortje nemen, en die daarna vertragen.
dan heb je het meeste koppel per kg en is compacter