Bouw Orlik 2

Neus of geen neus, ik volg dit draadje. Bijzonder mooi model, en dat vanaf tekening. Wat de neus betreft, is het een idee on deze gewoon af te werken en enkel de as van de motor er uit te laten komen? Het ziet er dan mooier uit en je kan als je wil gewoon de motor gebruiken.

Ook ik ga enkele dingen van dit draadje gebruiken voor onze Habicht.

Inderdaad een mooie kist, complimenten.

vwb de (eeuwige) discussie over wel of niet een neusoperatie ondergaan, zelf ben ik 'om' sinds ik nu voor het eerst een verlengde as op een borstelloze heb is het 'afhakken' niet meer nodig, en er zijn er meer die dit principe nu steeds meer toepassen. Optisch niet de meest perfecte oplossing, wel voor clubloze vliegers ,zoals ik, die af en toe een meeting bezoeken.

JB

Inderdaad een mooie kist, complimenten.

vwb de (eeuwige) discussie over wel of niet een neusoperatie ondergaan, zelf ben ik 'om' sinds ik nu voor het eerst een verlengde as op een borstelloze heb is het 'afhakken' niet meer nodig, en er zijn er meer die dit principe nu steeds meer toepassen. Optisch niet de meest perfecte oplossing, wel voor clubloze vliegers ,zoals ik, die af en toe een meeting bezoeken.

JB

Kan ff nergens zien/vinden welke diam. je spinner moet krijgen maar misschien is dit een optie ......Reisenauer-Spinner-Kappe 44 mm stumpf
Ik gebruik een maatje groter (54 mm) en dat ziet er redelijk netjes uit ;)

Nog steeds stuje bij beetje vooruit

Bouwen van een F3K kist kwam er even tussendoor. Maar het gaat nog vooruit.

De cockpitkap, althans de mal ervoor.

full

Groeten,

Hans Knippels

Laatst bewerkt door een moderator:
Back