Bouw Piper Cub 1/4 (Sig)

• Topicstarter Topicstarter Arno78
  • Startdatum Startdatum
Zekerrrrr wel :)

Ga maar op de site naar motoren, dan naar saito en dan de 1 na onderste motor.
Bij de onderste staat dat er ontsteking bij zit, bij degene die ik bedoel staat niks.

Gaat er maar van uit dat hij kompleet is.
Ik moet zeggen dat bij deze zaak de prijzen wel eens wat hoger zijn.
Maar ze zijn dan wel kompleet.
Vroeger was het altijd zo dat je de prop er ook nog bij kreeg.
Ik zou dus zeggen altijd vragen ;)

Daar zit ook alles bij, geloof dat maar.

Echter zal de sitemaker dit niet erbij vermeld hebben.

Is dit een aardige motor of zijn er meer opties?
Tips welkom.

Ik heb zelf ook al wel wat rond zitten speuren, maar er zijn altijd mensen met net die ene winkel of site weten.

Laatst bewerkt door een moderator:
full

Ik ben ook bezig met de Piper Cup maar als ik de tekening bekijk en hoe ver ik nu zelf ben dan mis ik op jouw foto de bovenste twee vleugel liggers (balsa en hardhout geplakt). Die waren bij mij nodig om Sectie 5,6.7 hoofschot haaks te krijgen. Bij jouw zijn ze nog niet aangebracht, wel de romp recht gekregen? Leuk dat er een paar nieuwe Pipers dit jaar het luchtruim gaan kiezen. Welke kleuren ga je hem geven?

Laatst bewerkt door een moderator:
Met die liggers bepaal je niet de haaksheid van je romp .:D

Deze worden onder een winkel verlijmt voor de EDW .:D

Heb ze bij mijn ook als laatst gelijmt .

Mvg Johan

en arno al n keuze kunnen maken wat voor n viertakt het word??? ik heb de 1/4 piper van plotterwelt overgenomen wilde hem eigelijk elektro maken maar als ik de boel optel kan ik net zogoed zon 20 saito benzine pakken want n 20 cc saito viertakt zie ik ook wel zitten echt n prachtig geluid:yes: wat ik er van gehoort heb lopen ze goed en betroubaar., ik ben wel benieuwd of de inbouwmaat hetzelvde is als de metanol verzie .,dat betwijfel ik omdat er n grote benzin carburatuur op zit het zou mooi zijn als hij geheel onder de kap zou vallen:mrgreen:., en de kap niet te ver naar voren moet want dat is geen gezicht!!! en het moterspant terug plaatsen is geen optie omdat er dan te!! veel gebroken moet worden en dat is zonde!!:wink:

mvgr johan snijders

Back