Hallo vliegers.
Vandaag de motor van de Spirit an de praat gehad en alles gecontrolleerd als alles op zijn plaats is blijven zitten.
Een vleugel moest ik recht maken.
Hoefde alleen de vleugel positie aan te passen,dus geen folie met de feun warmmaken en vleugel torderen........gelukkig.
Beide vleugels gemonteerd en dat zag er goed uit.
Vond het al zo raar,ik had ze kaars recht gebouwd!!
Bleek dat de achterlijst naar beneden stond ten opzichte van de linker,vandaar de kleine correctie.
Nu is het wachten op de ontvanger accu en dan is hij helemaal klaar om naar Parijs te vliegen
( Eerst maar eens wat blaadjes aan de boom).
En dan ga ik weer rustig verder met de STUKA.
Jasper
Vandaag de motor van de Spirit an de praat gehad en alles gecontrolleerd als alles op zijn plaats is blijven zitten.
Een vleugel moest ik recht maken.
Hoefde alleen de vleugel positie aan te passen,dus geen folie met de feun warmmaken en vleugel torderen........gelukkig.
Beide vleugels gemonteerd en dat zag er goed uit.
Vond het al zo raar,ik had ze kaars recht gebouwd!!
Bleek dat de achterlijst naar beneden stond ten opzichte van de linker,vandaar de kleine correctie.
Nu is het wachten op de ontvanger accu en dan is hij helemaal klaar om naar Parijs te vliegen

En dan ga ik weer rustig verder met de STUKA.
Jasper
Laatst bewerkt: