bouw schip naar ijge idee

Laurent
Ik vind als dat je een prima antwoord heb gegeven hoor:rolling: :rolling:
Hij heb geloof ik net zoveel vriendinnen als boten
Van beiden geen een dus:confused: :confused:
mvg
Frederik:D :D

F van Gent & Laurent

Post verwijderd, reden bij Opa Jan bekend.

Laatst bewerkt door een moderator:
De liburna heb ik nu de spanten net voor de vakantie uit gezaagd, de mary celeste licht stil aangezien me opa op vakantie is, sleper van millingen kan ik nog niet aan beginnen aan gezien ik nog geen spanten plan heb en het schip met eigen opbouw mag ik na de vakantie van me vader hout gaan kopen, dus alles wordt aan gedacht maak je daar maar geen zorgen over.

De liburna heb ik nu de spanten net voor de vakantie uit gezaagd, de mary celeste licht stil aangezien me opa op vakantie is, sleper van millingen kan ik nog niet aan beginnen aan gezien ik nog geen spanten plan heb en het schip met eigen opbouw mag ik na de vakantie van me vader hout gaan kopen, dus alles wordt aan gedacht maak je daar maar geen zorgen over.

Klinkt wéér veel belovend.
We wachten af.

Ik ijgelijk ook ,ik kreeg bij de echte liburna net genoeg mee voor de spanten nu moet ik dus wachten op meer, en van het spantenplan van de sleper ben ik druk voor aan het bellen en mailen.Dus dat is afwachten. Maar in elk geval ik zal er voor zorgen dat het af komt, ik kom mijn beloftes na hoe dan ook.

Ik ga aan komende week hout halen, (berken triplex) Splintert minder en vindt ik fijner om mee te werken, 8mm voor de spanten, en 3mm voor de buitenkant alleen ben ik nog beezig met het spanten plan van de noord en zuidpool dus dat is nog ff afwachten
.

Back