Bouw tafel/plank Clipped wind Cub SIG Mfc.

Hi Allemaal,

het Bouw virus laait op, knabbelt weer gestaag.Even als 30 ja terug!
Ik vind het steeds leuker worden.
Het gaat om een door mij lang verlangde Clipped 1/4 Cub van Sig worden.(Naar hoogste waarschijnlijkheid.!!!!)

Nu heb ik een mahonie paneel (vlak) wat mooi als bouwtafel kan dienen.
Nadeel;, de spelden willen er niet lekker in,hamer is wat grof in deze?
Q: Wat kan mooi dienen als bouwtekening oppervlak,kan een paar duizend speldenprikken hebben? Oh Ja, kosten? Gamma, isolatie panelen,ik gebruikte vroeger softboard!
Stoffige zooi.

Thx Pieter.

Ik heb zelf een goedkope bouwplaat van de gamma over mn bouwplank gespijkerd, gipsplaat schijnt ook erg goed te gaan.

Groeten, Arnold

Met een dubbelzijdige tape bevestigen maar geen te harde dubbelzijdige tape, maar speciale die gemakkelijk weer te verwijderen is zonder lijmresten na te laten. Kan je wel verkrijgen in de speciaalzaak. Het voldoet om de vinyl vast te kleven, te houden en het verschuiven te voorkomen.
Veel succes ermee!

Heute Middag stond er dus een SIG Clipped Wing 1/4 Cub voor mijn deur!
Doosje hout en wat plastic,klussuhhhhh! Heb er zin in!

Laatst bewerkt:
Uhhhh ga mijn best doen. Misschien kan het hier t'is een leuk begin.
Topic veranderen Naar Clipped Wing Cub Bouwplank?

Ik heb nog een 'metaal'plaat liggen; bouwen met magneetjes!

Gratis af te halen.

(Mag ook iemand anders zijn. )

jan.

Vandaag lekker vrij, dat word me knutselen, de gamma knaken bak geplunderd!
Het bouwen loopt vlot. De gipsplaat voldoet prima,opletten dat de spelden knoppen niet afbreken vv niet door je bot heen vliegent.(tangetje)?
Romp vormers spanten uitgezaagd geschuurd L + R romp spanten/vormers en het vakwerk gebeuren is gereed.Het uitleggen van d laten was effe zoeken all inchzen uitgezocht.
Veel zaag werk, mijn schuurband met stof zuiger afzuig installatie (twee plastic klemmen),maakte over uren.

Dag #1......

grts.

P.

Bijlagen

• DSC_0139.JPG
    DSC_0139.JPG
    211,9 KB · Weergaven: 246
  • DSC_0142.JPG
    DSC_0142.JPG
    240,6 KB · Weergaven: 259
  • DSC_0143.JPG
    DSC_0143.JPG
    189,2 KB · Weergaven: 255
Laatst bewerkt:
Mooi, Pieter! Lekker bezig!
Ben je niet bang dat de plank kromtrekt op den duur? Zelf hen ik een 18mm mdf plaat met een frame eronder.....blijft ie mooi recht!

@ Arnold: UHH krom trek?, je bedoeld door de overhang? Idd moet het i/d gaten houden.
Er ligt een Mahonie paneel onder van 1.62 x 0,60. Gips is 2mtr x0.60.
+/- 20 cm elke zijde kan toch wel? Ben gaan meten, idd ook de 20cm stukjes hangen
een paar mm door."DANK" voor je attentie, je hebt me gered!

@ Eddy,: Maak ik de verpakking open OHOH dat wordt beulen.
Moet zeggen het bouwt als een tierelier.Ben onder de indruk van de materiaal kwaliteit.
Balsa heeft een behoorlijke dichtheid, alles behalve 1 stokje is netjes recht.
T'is de eerste weer na een lange tijd en het loopt lekker,tekening is perfect tot nu toe.
Leuk!!

Bijlagen

• DSC_0145.JPG
    DSC_0145.JPG
    241,7 KB · Weergaven: 207
Laatst bewerkt:
Ik bedoelde eigenlijk de houten plaat.
Zoals het op de foto te zien is lijkt mij dat de plank tussen de schragen door gaat buigen, misschien nu niet maar kijk maar eens over een week, raar spul, dat hout[emoji14] .

Fijn dat het bouwvirus zn best weer doet, geniet ervan!

Prima naar mijn zin.Mijn vrouw laat net een potje nagellak vallen in de mooie badkamer dus het loopt als een trein.:cool::p:p
Helpt het als met multiplex mahonie is? 12mm. gaat dat ook buigen?
Houd het zwz i/d gaten.:thumbsup:

Back