bouw tekeningen van race trucks

ik heb wel bouwtekeningen van een off road buggy 8) 8) maar dat zoek je niet he??
maar wat wil je met bouwtekeningen van een truck?? nabouwen gaat volgens mij niet?? moet je allemaal spare-parts gaan kopen anders wordt het te zwak en dan kom je volgens mij al ver boven de kit versie

ik denk dat je dan aan bouwtekeningen niks hebt .
ik heb toevallig gisteren van k,nex een monstertruck gemaakt met zelfgemaakte vering en een duw prop op een 280 moter:P ging lekker hard alleen kon ik niet sturen 8)
maar lego klik je toch op elkaar ?? hoe wil je dan aandrijfassen of ophangingen maken?? :? ik denk dat je beter bij google kan zoeken naar een foto van een kaal chasis of op http://www.tamiyaclub.com/movies.asp?offset=60
en dan bij foto,s en dan bij member rides
maar met lego gaat het echt niet lukken volgens mij
dan kan je beter hout gebruiken daar kunnen ook nog plastic glijlagers en zo

ik zal je wel toevoegen op msn

Wartexx zei:
ik heb wel bouwtekeningen van een off road buggy 8) 8) maar dat zoek je niet he??
maar wat wil je met bouwtekeningen van een truck?? nabouwen gaat volgens mij niet?? moet je allemaal spare-parts gaan kopen anders wordt het te zwak en dan kom je volgens mij al ver boven de kit versie

Zijn dit tekeningen met volledige maatvoering en heb je ze toevallig in (Auto-)CAD?
Dan ben ik wel geinteresseerd. Loop al een tijdje met iet idee om zelf een buggy te tekenen en te bouwen en dan is zoiets wel handig om als basis vanuit te gaan.

Back