bouw thundertail model van RBCkits

hoi peter hier is die dan
de breedten is van de achterlijst tot aan de achterkant vuegel

ik heb alleen de maat van 200mm gebruikt
groetjes limme
 
hier zijn dan de laste foto's van de binnen kant van de vleugel
ik heb allen versterkingen in de vleugel gemaakt
en een hybrid LED in de wing tip :idea:
dat heb ik goed gestolen (van Jacques)




groetjes limme
 
:!: Limme,
Vergeet je de servo verlengsnoertjes niet voordat de de vleugel dicht maakt?
Of een touwtje zodat je later het snoertje er nog binnenin de vleugel kan doorvoeren.
:wink: Ronald
 
Mooi Limme,goed bezig.
Ga je intrekbaar landingsgestel gebruiken of vaste pootjes?
Ben benieuwd of je het Canedese kleurenschema gaat gebruiken,is echt schitterend die foto die je me laatst stuurde,Goed zichtbaar op grote afstand.
Ik ben benieuwd waneer de doos richting Doetinghem cq Apeldoorn komt.
Top Hoor !!
Groetjes Rene.
 
nee er gaan vasten poten onder ik wil me daar niet druk om maken tijden het vliegen
hier is dan de foto's van kleur schema

 
Hey Limme,
Ga je er nu een "Maya de bij" met ledjes van maken? :rolling:
Kijk maar uit, straks is er een hele zwerm van die dubbelstaarters.....
 
Hoi Limme.

Bedankt voor je reactie.

Je jet vordert al aardig, mooie foto's trouwens.


Heb vandaag weer getest met de 44 motor met ecu .

Maar nog steeds heb ik problemen .

Als ik van idle gas geef dan duurt het 2 seconden voor dat de ecu reageerd ,dan gaat de motor langzaam naar 80.000tpm.
en daarna schiet ie in 1 ker door naar volgas.
deaccelereren doet ie prima.

Ik heb Gaspar weer gemaild ,en ik hoor wel hoe hij er over denkt.

We houden contact,

Martin.
 
Mart,
Heb je dit ook bij de 54 er, indien je deze ECU en pomp erop aansluit? Is je pompje koosjer? ( cavitatie in leiding, dat de brandstof even lucht opbouwt in pompje en dan doorschiet?)
Alhoewel de 44 er gebruikt geen brandstof....
Of zie je aan de ECU zelf dat deze het pompje niet goed wil aansturen...

Je vader zit toch niet stiekum te zenden he...... 500W instraling geeft nogal eens gekke dingen... :lol:

Jacques.
 
Martin
Blijft het electromotortje van het pompje niet wat "plakken"
Iedereen denk vaak dat het de ECU maar in werkelijkheid is dat niet zo.
Ken dat wat jij nu hebt en heb zelf dat opgelost door het pompje in kero
onder te dompelen,en tijdje laten draaien pompje wel aansluiten op een tankje met peut,spoelen in water,droogfohnen,wat WD 40 en VOILA
Misschien helpt dat.
Gr,Ronald
 
nee Jacques het word een hommel zie je dat dan niet :?
martin ik weet het ook niet wat het kan zijn je moet ff pw wel op loopt
met accelereren
groetjes limme
 
Limme ,Jacques ,en Ronald ,bedankt voor de info .

Ik moet jullie bekennen dat het inderdaad het pompje is . :(

Want toen ik vandaag thuis kwam van het werk heb ik het gelijk weer geprobeerd ,en de pomp wou niet draaien bij het starten van de motor,dus heb ik hem even laten primen ,en toen deed hij het weer.

Ik ga het in ieder geval proberen om hem schoon te maken ,en in kero in te laten lopen.

Bedankt allemaal ,en jullie horen het wel hoe het gaat.

Groetjes,

Martin
 
Hallo Jongens, hier een berichtje uit het Zeeuwse.

Ik heb net weer proef gedraaid met de44 motor ,en het gaat nu als een tierelier :D


Ik heb Ronalds raad opgevolgd ,met als gevolg dat ik alle parameters voor het opstarten een stuk terug moest zetten ,omdat het pompje nu zo licht loopt.

Ik kwam in de pomp ook wat tegen ,wat ik minder leuk vond , en dat was een frees krul die lag vlak bij de tandwieltjes.

Gelukkig is alles weer goed ,en kan ik weer lekker draaien.

Groetjes,

Martin.
 
Hallo Jongens, hier een berichtje uit het Zeeuwse.

Ik heb net weer proef gedraaid met de44 motor ,en het gaat nu als een tierelier :D


Ik heb Ronalds raad opgevolgd ,met als gevolg dat ik alle parameters voor het opstarten een stuk terug moest zetten ,omdat het pompje nu zo licht loopt.

Ik kwam in de pomp ook wat tegen ,wat ik minder leuk vond , en dat was een frees krul die lag vlak bij de tandwieltjes.

Gelukkig is alles weer goed ,en kan ik weer lekker draaien.

Groetjes,

Martin.
 
Hallo Jongens, hier een berichtje uit het Zeeuwse.

Ik heb net weer proef gedraaid met de44 motor ,en het gaat nu als een tierelier :D


Ik heb Ronalds raad opgevolgd ,met als gevolg dat ik alle parameters voor het opstarten een stuk terug moest zetten ,omdat het pompje nu zo licht loopt.

Ik kwam in de pomp ook wat tegen ,wat ik minder leuk vond , en dat was een frees krul die lag vlak bij de tandwieltjes.

Gelukkig is alles weer goed ,en kan ik weer lekker draaien.

Groetjes,

Martin.
 
Mooi Martin,dat er steeds meer wordt getiereliert :lol: als je kunt maak eens een video dan kunnen we met z,n allen kennis maken en meegenieten van deze hobby, ik heb het zelf nooit eerder gezien en denk dat er meer forum lezers het wel willen zien brullen.
dus ik zou zo zeggen....brullen met die spullen.
Groetjes Rene. :arrow: :thumbsup:
 
Ja Mart... Met de vlam in de pijp.....

Goed dat het pompie het weer doet... Het lijkt wel een virus met die dingen...

groet.... en draaise..

jacques.
 
Back
Top