bouw van de multicat 1908

• Topicstarter Topicstarter krimpen
  • Startdatum Startdatum
Krimpen.. Ik had het al gezegt in een PB.. Als je nou gewoon je stukje even in microsoft word typt.. dan zal die er al een groot gedeelte van de spellings fouten uithalen :wink: dat stukje wat getypt is kopieer je en dat plak je in een vak om te posten..:) Kost jou en ons een stuk minder moeite :wink:

Hij wort gebruikt voor het voor het duwe en slepe van vaarede opjecten. Er staat ok en kraan op zo als je ziet en die word bij voorbeeld gebruikt voor het hijsen van buizen e andere opjecten.

groet krimpen

Kijk heren dit doet een multicat nou :
New Page 1 .
En dan onder aan de lijst staat photo al klik je daar op zie je wat voor werk en multicat doet.

groetjes marco

Hallo,

Een ander optie waar multicat's voor worden gebruikt is in de Bagger industie.
O.A. voor het verhalen van de ankers en het koppelen van de drijvende leiding.

Gerrald

Marco,

Ik was vorig jaar nog in Sliedrecht bij IHC en tussen de beavers door lag er volgens mij ook een romp van een multicat en ook 1 in de haven men was bezig een driijvende leiding te koppelen aan een boosterpomp voor test werkzaamheden.

Groeten martin :D

Ja dat kan zoveel bedrijfen hebben multicats varen.En ze zijn erg gewild hoor want je kan er van alles mee.

groetjes krimpen

heej allen

Ik ga van het weekend de spanten kopieren. dus als ales door gaat heb ik van de week de spanten liggen.

groetes marco

In ons bedrijf, hebben we ook 2 multicat's.
deze worden oa gebruikt voor duikassitentie en als bv damwand onderwater afgesneden is kunnen we het met de kraan aan dek leggen.
vooral de falcon met 2 vette catterpillar motoren is een lust om mee te werken
info site gbdiving.com onder downloads staan de falcon en condor

heej allen

ik heb net te horen gekregen van mijn vriendin dat het uit is . Dus mischien dat ik wat meer tijd ga besteden met bouwe of juist minder . maar ik van het weet en niet de tekeninge kune kopieren.Maar ik ga ff kijken of ik dat zio snel mogelijk kan laten doen

groet marco

Haha.. scheelt je tijd en geld :mrgreen: kan je dan mooi in het bootje steken :wink: Kom maar snel op met die foto's :wink: Ben benieuwd :D

ok ja ik wil wel beginne maar al moet ff de tekenig laten kopieren.Als die gekopiert zijn en op het hout staan krijgen julli weer fotos deal.Haha ja das waar ik heb nu wel meer tijd en meer geldt.Maar het is tog een klote gevoel ik denk dat er varst wel iemand ervaring mee heeft

groeten marco

dat klote gevoel gaat vanzelf weg, en/of wordt vervangen door een ander blij gevoel
maar dat bootje blijft, dat geeft je eerst afleiding, en daarna vreugde
zeker weeten

wat bedoeld u daar mee ??? van wege mijn tye fouten.
oja dat bootje blijft zeker weten.en als die af is dan heb ik er denk wel denk wel vreugde van.

groetjes marco

Had je haar een liefdesbrief geschreven?
grt
Hawser

Jammer Hawser,
Helaas moet ik mijn waardeoordeel over u naar beneden bijstellen.
Ik had niet gedacht dat iemand als u, die veel interessante dingen verteld bij zijn eigen topic en zeker gezien uw leeftijd tot zulke opmerkingen kan komen.
Het zal allemaal wel niet zo bedoeld zijn, maar toch.

@Krimpen,
Ik hoop dat je je er niet teveel aan stoort, ga zo verder.

Hee Krimpen!

klote voor je jongen! maar net zoals shifter zegt: er zijn meer meiden. Neem maar van me aan, zodra je 16-17 word. ben je blij dat je niet gebonden zit!;)

btw...deze hobby en vriendin zijn ook goed te combineren. Zo heb ik maandag een nieuwe bouwdoos van de mijne gekregen:D

ga jij nu maar eens zorgen dat je die tekening gekopierd krijgt!;)

Groeten!

Ik vond hem wel gevat.
T'is hier tenslotte geen "Hyves" of wat dan ook.
Of het aan of uit is hoort hier volgens mij helemaal niet thuis.
Meer op z'n plaats in het cafe.

Het is jammer dat Robert (nog steeds) niet de "edit functie" in het bouwverslagen deel weer heeft hersteld.
Dan zouden dit soort "onzin" postings verwijderd kunnen worden, en blijven bouwverslagen ook interesant om te lezen.

Back