Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gopro 3 Silver (de door mij gebruikte camera) heeft Bluetooth... Gebruik ik niet, heb ik dus ook geen verstand van. Wellicht dat een van de meer in telecom onderlegde collegaś je kan vertellen of je"live" mee kunt kijken.Beste Roel,
Wat een ontzettend gaaf filmpje en direct een vraagje: Go Pro heeft geen live feed ofwel? Want dat lijkt me wel gaaf om zo te kunnen varen en dat tevens op te nemen.
Klopt Ruben... Dat lijkt zo. Je hebt zelf de Pliesieboot, dus je weet hoe hoog de ruiten van de stuurhut zijn. Camera staat een centimeter of 8 boven de waterlijn.rubenbosman zei:als hij naar bakboort kijkt is het net of de camera vlak op het water ligt!?! (kan het fish eye effect van de gopro zijn...) maar het ziet er zeker gaaf uit!
Beste Roel,
Wat een ontzettend gaaf filmpje en direct een vraagje: Go Pro heeft geen live feed ofwel? Want dat lijkt me wel gaaf om zo te kunnen varen en dat tevens op te nemen.
En dat je camera net iets uit het midden staan, volgens mij zitten ze in het echt ook niet in het midden van het schip![]()
......Mijn vraag is wat voor motoren worden geadviseerd. Ik heb gelezen dat veel bouwers speed 600 motoren er in hebben liggen.
Ik heb zelf goede ervaringen met Carson Poison trucks motoren welke ik in mijn Calypso heb liggen. Deze hebben echter een max RPM van 6500. In de Calypso, worden ze gebruikt in combinatie met vierblad schroeven. Dit maakt tot een on reëel hoge topsnelheid voor de calypso maar wel reeel voor een p-boot.
De speed motoren hebben echter een max rpm van wel 15000 rpm. Bijna 3 keer meer dan de Carson. Is dat echt nodig?
Het hoeft geen speedboot te worden maar het is natuurlijk wel een snelvarende politieboot. Graag jullie advies.
groet Chris
Hartstikke mooi dat er toch nog een gebouwd gaat worden! Ik ga je volgen.
Gun jezelf de tijd, dan kan er een fraai schip ontstaan met mooie vaareigenschappen.
Schip trekt altijd veel belangstelling.
Binnenkort heb ik ook nog een nieuwtje over mijn P59, of eigenlijk over het origineel.
Is er interesse in het 3D-model dat ik ontwikkel van de KNRM NH1816 ?
Bouwlengte model 1m.
Groet Francois
Ik twijfel zeer over de motoren. Meer nog nu ik er achter ben dat de motoren qua prijs nauwelijks verschillen. De bedoeiling is op ze op 8.4v te laten draaien. Deze heb ik al liggen voor de Calypso maar aangezien deze voorlopig nog niet af is kan ik ze mooi voor deze "lenen".
Chris zei:Wat heb jij er voor schroeven onder?
Gr Chris