bouw van de sleepboot Andre-B

Hoi Stoppel ziet er allemaal mooi uit hoor, leuk zo'n bezoek aan de schaal 1:1 met je model.

alleen mijn vrouw zit mee te kijken en zegt gelijk "het model komt wel een paar autobandjes tekort"
( mijn vrouw ziet alles)

groetjes, Brandaris

Hoi Stoppel ziet er allemaal mooi uit hoor, leuk zo'n bezoek aan de schaal 1:1 met je model.

alleen mijn vrouw zit mee te kijken en zegt gelijk "het model komt wel een paar autobandjes tekort"
( mijn vrouw ziet alles)

groetjes, Brandaris

Altijd weer die vrouwen.
Het zou verboden moeten worden.

hallo allemaal,
we waren aan het varen met ons schip in Rotterdam
en opeens zie ik de Andre-B dus ik pak de camera en schiet er een paar
dit is het resultaat:
andreb.jpg

andrebq.jpg

andreb.jpg

gr. Jeroen

Laatst bewerkt:
Als je het weer even zat ben.....dan ga je eens beginnen om een simpel bootje te bouwen waar je je dochter ook eens mee kan laten varen.
Hierdoor kwam het idee om een springertug te gaan bouwen.
Eentje met de look van de Andre-b, net zoals die van papa.
Hier komt waarschijnlijk wel een brandweerspuit op(leuk voor de kids).
Een bootje wat niet veel hoeft te gaan kosten.

hier de eerste fotos.

Laatst bewerkt:
Hahahaha, Wat een snoepie! Je dochtertje zal wel bere trots op je zijn. Wordt het straks alleen vechten tussen die twee... :rolleyes: Of je moet er nog eentje bouwen.;) Erg creatief Ronald! Misschien dat ik je nog zie bij het snertvaren.

groeten Paul

Dit weekeind weer even wezen varen met de andre bij modelbouw vereniging zevenkamp.
Hier een paar fototjes.

Josse (vroeger mbforum lid) had wat problemen met zijn boot en riep de hulp in van de Smit Duitsland.

Zo ook hallo...!

Maar Ronald, als ik dit zo zie..

Dan heb ik toch echt zo iets van.. Wat heb je dat ongelooflijk mooi gedaan, om van een algemeen plan. Dit zo deruit te kunnen tekenen en het dan ook nog te kunnen presteren tot een schitterend model. Ook deze serie gaan we vaker terug zien in de modelbouw

Klasse!

Back