bouw van de sleepboot Andre-B

heee heren

ziet er goed uit ,, ik heb ook over het bouwpakket wat eerder in dit topic werd omschreven zitten denken om te bestellen maar voorlopig bouw ik mijn vloot eerst maar even af,,

maar die houten mast ziet er netjes uit je zij eerder dat je geen messing hebt gebruikt voor het gewicht daar kan ik me wel iets bij voorstellen maar hoe zit het dan met de draden van de verlichting die boven op de mast zitten toplicht ,,dekverlichting , etc..
die moeten uiterraardt naar beneden toe voor de stroom..

met vriendelijke groet lars !

ik kwam dit filmpje nog tegen van de Andre-B [URL="
- Anchorhandling with the Andre-B on the Irish Sea[/URL]

Bekend filmpje :D

Eigenlijk dom van me:rolleyes:, dat ik hem zelf nooit gepost heb...
Jammer alleen dat de handreling er precies voor zit, ik heb later nog een ander filmpje gemaakt, met een paar boeken onder de camera, zodat de handreling niet meer het zicht belemmerd. Maar deze heb ik nog niet online gezet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgendsmij moet je best wel golven kunnen lezen, om die gasten op het achterdek drooge voetjes te laten houden....

Nice work

bedankt, de filmpjes kon ik helaas al.

even een kleine update:
Bijna alles wat je ziet zit nog niet vast, en moet nog afgemaakt worden.

de mast is ook al in een verder stadium.

de achterkant van het dekhuis kan ik nog niet dicht maken omdat ik zodra ik alles vast zou lijmen het hele zooitje niet meer goed op tafel kan zetten i.v.m. het hoogteverschil in het dek.

Toch was ik niet tevreden met mijn laminaatvloertje,dus die heb ik even overnieuw gemaakt.
Ik heb nu teakhout gebruikt omdat dat (als het goed is) vergrijst.

Back