Mooi hoor
en nu wachten tot die idiote wind wat afneemt voor een eerste testvlucht 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Glen: Bedankt voor je pb! Uiteindelijk heb ik het maar bij carbonwinkel.nl gekocht. Dat was redelijk geprijst!
Broer heeft een compressor maar ik moet een slang aansluiting kopen om van een bepaalde diameter, de 6mm binnendiameter slang op aan te kunnen sluiten.. ga een epoxy valletje maken, zit te denken aan sterk gebogen grote lus in de slang..
Wie heeft een idee t.a.v. een epoxy valletje?
ik denk 0.35mm? 0.035mm lijkt me wel erg dun voor en mylar@Peral: De dikte van Mylar A 350 is 350/1000mm is 0,035 mm.
ik denk 0.35mm? 0.035mm lijkt me wel erg dun voor en mylar![]()
hey, ja klopt. Maar hij had het er over dat hij via de site van loet had. Dus dan zou het al 0.35mm moeten zijn.Toch niet, Robert
Mylar is ook verkrijgbaar in 6, 12 en 18 micron dikte. 0,035mm is dan zelfs nog aan de dikke kant. Dit wordt echter voornamelijk gebruikt als bespanningsmateriaal en is zeker niet bruikbaar als folie voor het persen van vleugels.
Greetz,
Jurgen
hey, ja klopt. Maar hij had het er over dat hij via de site van loet had. Dus dan zou het al 0.35mm moeten zijn.
Mijn hoofdrekenen levert mij 0.35 mm op!!@Peral: De dikte van Mylar A 350 is 350/1000mm is 0,035 mm.
ben je voor positieve rompbouw perse weefsel kous nodig? ik wil dit namelijk ook een keer proberen aangezien ik nog een turbo pook heb liggen. die weegt 16 gram met stabilo pylon. Schuim, 25gr glas en koolstof UD heb ik wel. als schuim heb ik het blauwe roofmate of gewone XPS beschikbaar.
Inmiddels begin ik me af te vragen hoe de servostekkertjes vanuit de vleugel in de romp gestopt worden zonder dat die de dyneemalijntjes raakt. Hoe doen jullie dat?