Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hallo,
Prachtig werk.
Ik heb indertijd iets gelijkaardigs gebouwd op grootmoeders wijze.
Vliegt nog altijd.
Er kruipen heel wat uurtjes in, nietwaar.
Proficiat en de groeten,
Aurectar
Alleen de staartvlakken zijn gebouwd op grootmoeders wijze De slanke romp is houtbouw verstevigd met koolstof en glas. De vleugels zijn met de positieve bouwwijze gebouwd; glas en koolstof over een schuimkern, onder vacuüm samen gebracht...
Het heeft enige tijd geduurd voordat tijd en weer samen kwamen, maar afgelopen zaterdag was het dan zover. De eerste echte vlucht van mijn Genie. Er stond bijna geen wind. De clublier was al jaren niet gebruikt. Vandaar toch maar besloten om een rubber start te maken. De bereikte hoogte was niet bijzonder, maar het model werd rechtstreeks in een bel gezet. De eerste vlucht duurde dan ook bijna 40 minuten.
Het zwaartepunt kan nog een stukje naar achteren (en het gewicht dus omlaag). Verder ben ik zéér tevreden over de bestuurbaarheid en de prestaties. Zichtbaarheid is goed.