I
Igwe Aneke
Guest
Gewoon tekenen is misschien wel het beste ja...als ik nu nog met dat plakband in de weer ga, moeten er weer paar lagen plamuur en lak overheen en mag ik weer gaan schuren. En daarnaast komen er ook nog panellines op de vleugels, dus doen we alles gewoon wel met potlood. Bij Appie is dit op zijn F-18 toch ook erg mooi geworden. 
@ Gerald: wat een kist. In een woord schitterend!
Als je dit soort kisten ziet, zou het haast een belediging zijn het een 'hobby' te noemen. :lol:
Ik verwacht overigens wel wat problemen om de panellines bij de rondingen van de romp ook mooi strak te krijgen. Hoe pakken jullie dat aan? Voor dit soort dingen heb ik een niet al te 'steady-hand', dus zal het een en ander moeten afplakken met iets wat ook als geleiding voor de potlood kan dienen...
Ik zal echter eerst de plug licht moeten repareren. Hij zat kennelijk toch iets te strak in de deelplaat, en bij het verwijderen is ie bij de inlet een klein beetje beschadigd. :sad:

@ Gerald: wat een kist. In een woord schitterend!

Ik verwacht overigens wel wat problemen om de panellines bij de rondingen van de romp ook mooi strak te krijgen. Hoe pakken jullie dat aan? Voor dit soort dingen heb ik een niet al te 'steady-hand', dus zal het een en ander moeten afplakken met iets wat ook als geleiding voor de potlood kan dienen...
Ik zal echter eerst de plug licht moeten repareren. Hij zat kennelijk toch iets te strak in de deelplaat, en bij het verwijderen is ie bij de inlet een klein beetje beschadigd. :sad: