Hoi,
sinds enkele weken begonnen aan de bouw van een chassis voor een oplegger om achter de scania te hangen.
Hij zal gemaakt worden met behulp van aluminium u-profielen van Hornbach. Verder zal ik proberen om alles zoveel mogelijk zelf te maken en bij voorkeur uit aluminium.
Dit is een afbeelding van de tekening van het chassis zoals ik hoop dat het er uit komt te zien. Het is getekend in Solidworks net als alle onderdelen.
Dit is de dwarsbalk die tussen de u-profielen zitten.
Het gefreesde onderdeel.
De dwarsbalk gemonteerd in het chassis.
De eerste velg is gedraaid.
De onderdelen van de veerbalg.
De gemonteerde veerbalg.
De veerbalg is nu helemaal ingedrukt.
Een complete veerbalg gemonteerd en een tweede wacht op de bekleding.
In dit verslag zullen enkel nieuwe foto's geplaatst worden met commentaar, voor een uitgebreider verslag ga je naar mijn site bij de vrachtwagen sectie:
Scheepsmodelbouw
André
sinds enkele weken begonnen aan de bouw van een chassis voor een oplegger om achter de scania te hangen.
Hij zal gemaakt worden met behulp van aluminium u-profielen van Hornbach. Verder zal ik proberen om alles zoveel mogelijk zelf te maken en bij voorkeur uit aluminium.

Dit is een afbeelding van de tekening van het chassis zoals ik hoop dat het er uit komt te zien. Het is getekend in Solidworks net als alle onderdelen.

Dit is de dwarsbalk die tussen de u-profielen zitten.

Het gefreesde onderdeel.

De dwarsbalk gemonteerd in het chassis.

De eerste velg is gedraaid.

De onderdelen van de veerbalg.

De gemonteerde veerbalg.

De veerbalg is nu helemaal ingedrukt.

Een complete veerbalg gemonteerd en een tweede wacht op de bekleding.
In dit verslag zullen enkel nieuwe foto's geplaatst worden met commentaar, voor een uitgebreider verslag ga je naar mijn site bij de vrachtwagen sectie:
Scheepsmodelbouw
André