bouw van fokker d6 (glenn torrance models)

hallo,
even niet veel gedaan aan modelbouw .
renovatie kamer en keuken eindelijk klaar :)

nog een week en dan bouwvak vakantie tot 31/8 en daarna nog meer vakantie, ik heb eindelijk een baan gevonden met 365 verlofdagen per jaar want in modelbouw gaat veel tijd zitten zodat je eigenlijk geen tijd over hebt om te werken :mrgreen:

nu weer verder met de d6
ga nu de d6 weer opbouwen ,spuitwerk is klaar

IMG_0966_1.jpg

ziet er al aardig uit

groeten jacques

IMG_0967_1.jpg

Doe mij ook zo'n baan :p
Je Fokker ziet er wreed gaaf uit in deze beschildering Jacques! :proost:
Lukt het hem mee te nemen naar de Dawn Patrol volgend weekend?

Ralf

Hé Jacques!

Gezien het aantal uren dat je sowieso nog als "werkt" bij je werkgever, moet het inderdaad mogelijk zijn om de DVI af te krijgen voor komende zaterdag:mrgreen:. Effe doorwerken!

Doe mij ook zo'n baan :p
Je Fokker ziet er wreed gaaf uit in deze beschildering Jacques! :proost:
Lukt het hem mee te nemen naar de Dawn Patrol volgend weekend?

Ralf

hoi ralf ,

als je maar lang genoeg wacht krijg je vanzelf zo'n baantje
of ik de d6 afkrijg , zal het proberen maar anders neem ik nog wel een ander leuk model mee , welk :eek:

groet jacques

hoi,

gisteren bij dawn patrol ging het niet door te veel wind, maar vandaag bij ons was het lekker weer om de d6 eens te proberen
IMG_0973_1_1.jpg

IMG_0974_1.jpg

IMG_0976_1.jpg

IMG_0982_1.jpg

toch nog een paar probleempjes :
zwaartepunt moet iets verder naar achteren
motor loopt toch niet goed , kan zijn dat i wat te warm wordt ,eens kijken wat hier aan te doen is

groeten jacques

Gaaf Jaques!

Vindt het een erg mooi kleurenschema, lekker opvallend :D
Je Laser 200V liep zaterdag wel mooi, hopenlijk kun je wat aan de koeling doen

Mooie plaatjes in ieder geval!

Ralf

(jammer dat we hem zaterdag op de Dawn Patrol niet mochten zien vliegen van je :mad: :mrgreen:, geintje hoor, juiste keuze van je, gewoon op je eigen veld doen ;))

Dat ziet er in de lucht ook erg goed uit Jacques :cool: Het schema komt heel erg goed uit de verf.

Idee voor de koeling misschien: Ik heb bij mijn D-VIII in de bovenste kwart van het brandschot een groot gat gemaakt om zo een koelluchtstroom te verkrijgen door de twee luchtgaten in de kap over de motor en weer weg via de romp/cockpit.

Gr. Teus

Back