Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt mij prima, maar hoe zit het met de vleugel van Eclipse 86? Want daar sloeg mijn vraag op, naar aanleiding van zijn foto. Die ribben hebben wel allemaal een voetje aan de achterkant, maar zo op het oog lijkt het voetje van root tot tip overal even hoog...De tipverdraaiing is verdeeld over de hele lengte van de vleugel, van af de eerste rip tot de eind rip is 3 graden.
Ik denk dat er maar weinig bouwpakketten / tekeningen zijn waar het zwaartepunt goed uitkomt als je klaar bent met lijmen.Toch handig dat het een eigenbouw is. kan het aanpassen naar wens.
Lijkt me eigenlijk een lastig gedoe!Kan ook nog wel zijn dat ik dat met een breekbout ga doen. Deze moet je dan aandraaien, vanuit de cockpit.
Wat is het voordeel om de draden door rietjes te leiden, ipv ze op een paar plekken vast te lijmen aan de constructie? Zelfs een rietje is zwaarder dan niks...De servo's kunnen nu ingebouwd worden. De draden lopen via aan elkaar gelijmde rietjes. Super licht.