bouw verslag fun flyer Gecko (FMT 02/05)

Tja Raoul, het weer speelt niet altijd vriendjes met ons, dus valt er vaak ook niet te vliegen. Ook hebben we familie en vriendinnen/vrouwen die ook tijd vergen :)

Het strak maken van de folie doe ik met een verfhöhn. Heel voorzichtig uiteraard, maar zo deed ik het vroeger ook en dat gaf mooie resultaten.

Wat dat kunstvlucht betreft, dat poog ik te doen met de Minimag... haha ziet er wel grappig uit maar meskant is bijna niet te doen ook al heb ik alle roeruitslagen zeer groot staan.

Voor 3D heb ik de Parkmaster staan hier (alleen nog wachten op de setup) en voor kunstvlucht hebben we dan de Gecko.

De volgende keer dat ik naar het veld kom heb ik 3 vliegtuigen om in te vliegen, ik bel je van te voren wel even dan mag je ook eventjes knuppelen.

Dat is waar Roy, maar afgelopen donderdag en gister nog fijn gevlogen (nog even vrij nadat mijn project is afgelopen, dus lekker). En de vrouw moet je gewoon een paar schoenen geven :p:p:p.

En de Minimag is voor Bob Marley vliegen he ;). Alhoewel het altijd leuk is te kijken wat je ermee kan, haha.

En dat (in)vliegen houd ik je aan! Doet u mij maar de Parkmaster :D. Stop ik die erna lekker in de auto, grin.

Zoals beloofd bij mijn eerste post zou ik bij weinig belangstelling alleen nog maar foto's plaatsen.

Eerst ben ik begonnen met de romp in carbon folie te zetten.
2r79509.jpg

Daarna volgde de vleugel met 2 kleuren. Onderkant zwart/grijs geblokt.
24b6d86.jpg

Boven kant word rode/ oranje of wat voor naam je het ook maar wil geven. roeren worden zwart/grijs aan boven en onderkant.

10r1mq0.jpg

9pswfa.jpg

2vw63ah.jpg

ok9wxs.jpg

2ject4y.jpg

Nu alleen nog met het kleine folie boutje alle rimpeltjes nog weg werken en de elektronica plaatsen.
Volgende foto's komen pas als ie vlieg klaar is.

Nu alleen nog de elektronica inbouwen.

Laatst bewerkt:
Note to myself:

Marcel en Roy bellen, Gecko's en parkmaster mee laten nemen, ikzelf gummiknuppel, achter op het hoofdje tikken zacht doch efficient, alles achter in de auto laden, rustig wegrijden, 112 bellen voor nazorg.

*Evil grin*

hij is op dit moment nog precies zo als ie op de foto staat.
Hier nu eindelijk herfst vakantie en dat betekent 2 dagen met het vrouwtje van alles doen en 3 dagen voor te bouwen. dan is deze vliegklaar en de hb-1 zal ook wel niet veel van folieen af zijn dan.

112 ben je bang dat je je zelf verwond R

Vandaag dan toch maar begonnen aan het saaie werk.
De een vind het leuk om de laatste loodjes te doen de ander baalt ervan zoals ik.
Elektro inbouwen en dergelijke pfff. Maar uiteindelijk ben ik weer doorheen gekomen.
nltour.jpg

Dan nu een totaal plaatje op 2 dingetjes na. roerhoortjes op de arrilons en accu kapje ontbreken nog.
33uwppf.jpg

Tevens is dit de laatse foto die ik hier plaats aangezien er toch geen belangstelling voor dit draadje was en is.

ik volg het anders nog steeds met belangstelling, leuk kistje, ben benieuwd naar het vliegen!!

Dank, Tenminste nog een volger. zal dan als laatse nog een filmpje plaatsen hier als hij aan vliegen toe komt bij de maiden. Lol.
En een plaatje van hoe hij op het veld staat/ stond????

Dat vind ik ook, als iedereen een " wauw.... of Oooo... " zou posten zou het een heel " Langdradig " draadje worden.:sleepy::sleeping::rolling:
Groetjes ReneDL

Dat vind ik ook, als iedereen een " wauw.... of Oooo... " zou posten zou het een heel " Langdradig " draadje worden.:sleepy::sleeping::rolling:
Groetjes ReneDL

Daar hebben julllie gelijk in maar het is denk ik voor elke poster hier toch wel bevordelijker als er mensen aangeven dat ze iets met plezier volgen.
Zo heb je toch het gevoel dat je niet voor Jan met de korte naam hier aan het posten bent.
Maar zover ik weet had ik ook in begin aangegeven: is er belangstelling voor ja of te nee. daar kwam geen reaktie vanaf vandaar een kort bouwverslag.
Had ik dit geweten dat had ik het veel uitgebreider gemaakt.

Weer een les zullen we maar zeggen.

Zal dan bij de HB-1 meer proberen te posten.

greetz

O
O
O
O
O
H
H
H
H

M
O
O
I
!
!
:p bedoel je zoo?

hopelijk ga je er veel plezier aan beleven

Vinnygogo hier staat een HB1.

En Marcel gevolgd worden de draadjes wel maar niet overal wordt op gereageerd, heb zelf ook de ervaring dat je wel eens wat weinig reactie krijgt maar helaas hoort dat er een beetje bij.

Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt door een moderator:
Back