Na eerst het balsa sport kistje 85 cm gebouwd te hebben heeft de verslaving om zelf te bouwen mij behoorlijk te pakken gekregen. Na een korte periode niks gedaan te hebben en toch de drang hebben om weer iets gaan bouwen kreeg ik van mijn clubgenoot Theo Coenen het volgende te bouwen project mee naar huis. (aangezien ik anders toch nooit wist wat ik ging bouwen, er staat al zoveel op verlanglijstje haha ).
Het betref een koker met daarin de bouwtekening en te gebruiken balsa voor het bouwen van deze oldtimer ( miss fotune X ). Voor de oudere misschiens een bekende voor mij was het een totaal ondekend toestel. Maar daar is onder tussen al een beetje verandering in gekomen. Als ik het goed heb is dit een toestel dat in de jaren 1936 zijn oorsprong moet gevonden hebben. de tekening zou uit 1967 stammen en ontworpen zijn door Micky diangelis.
Dit is een van de weinig foto's die ik tot heden heb kunnen ontdekken van dit toestel.
Als er mensen zijn met met meer info of foto's graag oor ik er dan meer van.
Helaas moet ik nu stoppen ivm met andere hobby.
morgen of vanavond komt er een vervolg want we hebben natuurlijk niet stil gezeten vandaag.
Het betref een koker met daarin de bouwtekening en te gebruiken balsa voor het bouwen van deze oldtimer ( miss fotune X ). Voor de oudere misschiens een bekende voor mij was het een totaal ondekend toestel. Maar daar is onder tussen al een beetje verandering in gekomen. Als ik het goed heb is dit een toestel dat in de jaren 1936 zijn oorsprong moet gevonden hebben. de tekening zou uit 1967 stammen en ontworpen zijn door Micky diangelis.
Dit is een van de weinig foto's die ik tot heden heb kunnen ontdekken van dit toestel.

Als er mensen zijn met met meer info of foto's graag oor ik er dan meer van.
Helaas moet ik nu stoppen ivm met andere hobby.
morgen of vanavond komt er een vervolg want we hebben natuurlijk niet stil gezeten vandaag.
Laatst bewerkt: