(Bouw)Verslag van de HMS Victory ,De Eendracht ,Titanic, Americo Vespucci

alle onderdeeltjes zijn op de officiers behuizing gezet, en hij is in elkaar gezet , en wordt later op het deck gemonteerd.

boekje 57/58 zijn klaar , de officier verblijven en het deck er boven op zijn gemonteerd en vast gelijmd .

nu deel 59 , de bovenste dek randen op maat maken en de kuil afmaken

de 2 binnen muren op het bovenste dek zijn gemonteerd en vast gelijmd .
straks de muren aftekenen, om het daarna schuin af te zagen.

zo ziet het er nu uit , moet nog verder worden afgewerkt , beitsen enz.

Picture 320.jpg

Ik wil de Victory ooit ook gaan bouwen, dus blijf dit volgen.:bye:

Weet je dat zeker? Er zijn er al erg veel die de Victory bouwen en gebouwd hebben. Je kunt ook overwegen eens een Hollands schip te bouwen.

de schuine randen achter op het deck zijn mooi strak en glad. afgewerkt.

morgen, het achterste deck beuken beitsen.

daarna een paar onderdelen plaatsen en de kuil verder afbouwen , met een rand en balken , trap enz.

het achterste deck is beuken gebeitst, de deklijst is mahonie gebeitst.

4 kleine onderdeeltjes geplaatst , en nu verder met de kuil.

de kuil omlijsting op maat gemaakt 2x 6 mm hout, net mahonie gebeitst, wordt straks gemonteerd , nu de trappen maken voor de kuil

Weet je dat zeker? Er zijn er al erg veel die de Victory bouwen en gebouwd hebben. Je kunt ook overwegen eens een Hollands schip te bouwen.

Kan ook, de Victory is wel erg duur voor een scholier.
Maar eigenlijk doe ik samen met mijn vader aan modelspoor en zijn de baan aan het ombouwen naar een Engels landschap.
Ik zocht op het internet naar informatie en vond het verslag van timberwolf over zijn mooi koperen locomotief en zag dat hij al veel boten had gebouwd.
En de Victory is een erg mooie boot!
Er staan er inderdaad meer op, en die volg ik een beetje.
School is weer begonnen en moet weer leren, maar zou graag eens een mooi modelschip willen bouwen:bye:

Back