Ha Gert Jan!
Kijk, dat zien we graag! Zo'n motortje brengt de boel toch meer tot leven! Behalve wat extra puntjes ziet het er ook nog leuk uit! En je hebt het mooi uitgevoerd met stangetjes en al!
Mag ik als pietlut wat dingen aandragen? (Ja ik weet het, ik ben beetje te pietjeprecies...

)
Waco SRE had een Pratt Whitney 985 Wasp als ik het goed heb... Noem het beroepsdeformatie (afgelopen zomer aan zo'n motor geprutst):
-het carter van de motor grijs/blauw (was een beetje de standaard kleur voor pratt whitney carters) schilderen ipv. metaalkleur.
-Kleppenstoters donkergrijs, bijna zwart (worden op moderne toestellen vaak gepolijst en andere kleuren geschildert)
-cylinder metaalkleurig is ok, maar als je wat zwarte verf pakt en dit heel erg dun maakt, (waterdun) en dit tussen de kiertjes e.d. laat lopen dan komt een en ander wat beter tot z'n recht, krijg je wat meer relief zeg maar.
- als laatst de achtergrond echt zwart schilderen zodat dit meer schaduw word en naar de achtergrond "verdwijnt".
Goed bezig! Details e.d. maken vind ik altijd leuk werk... Kersje op de taart plaatsen!
Grtz,
Roel