Drunen, Roermond of Sittard
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Goede...........morgen.
Als ex vlootbaal, en compleet nieuw op dit forum: Hans, bijna 62 lentes jong, getrouwd en opa van een bloedmooie kleindochter (fleur is de afkorting die mevr. fleur gebruikt als ik weer eens iets stoms zeg/doe) ja, moest het zelf ook even terug lezen....maar het klopt wel !
Heb ook ik een vraag v.w.bn. de 'mijnendienst'
Heb gediend op Hms 'Bedum', en Hms 'Boxtel'
Kustwater mijnenvegers, en heb een min of meer frontale foto van de aankomst in......Kiel, 19 72.
Zou dit type graag eens zelf op schaal bouwen, en het liefst rc laten varen.
Wie oh wie helpt me verder !
Beetje laat, maar als je nog niet voorzien bent ligt hier een bouwpakket van de HrMs Gemert, kunststof romp, is grotendeels compleet incl tekeningen en bouwbeschrijving.
Ik ben op zoek voor een vriend naar een bouwdoos van een houten mijnenveger dokkumklasse Sittard, Roermond of Drunen. weet iemand waar hij deze kan kopen
Tbird2, ik wil je mijn excuses aanbieden, ik heb je pb nooit gelezen om dat ik gestopt was met deze tak van hobby en alles verkocht is.Ik heb u een PB gestuurd.
de Hr. Ms. "Boxtel en Bedum, zijn schepen van de beemsterklasse. Hier zijn zeker tekeningen van te koop. Zij zijn bij defensie modelbouwtekeningen. Ik ben zelf ook een AMS aan het bouwen. Heb ook op de Boxtel, Breukelen en Beilen gevaren. jammer genoeg is er geen bouwpakket van. wel van een WU/ Dokkum klasse.Goede...........morgen.
Als ex vlootbaal, en compleet nieuw op dit forum: Hans, bijna 62 lentes jong, getrouwd en opa van een bloedmooie kleindochter (fleur is de afkorting die mevr. fleur gebruikt als ik weer eens iets stoms zeg/doe) ja, moest het zelf ook even terug lezen....maar het klopt wel !
Heb ook ik een vraag v.w.bn. de 'mijnendienst'
Heb gediend op Hms 'Bedum', en Hms 'Boxtel'
Kustwater mijnenvegers, en heb een min of meer frontale foto van de aankomst in......Kiel, 19 72.
Zou dit type graag eens zelf op schaal bouwen, en het liefst rc laten varen.
Wie oh wie helpt me verder !