Bouwfoto's Typhoon

Thanks alot!!!
Mot er wel ff bijvertellen dat alles nog los zit.
Hierdoor lijken sommige dingetjes wat gammel, maar dit komt helemaal goed als ze eenmaal in de verf zit :wink:

Greetings,
Luit

mooi!
daar zijn al wat uurtjes arbeid ingekropen vermoed ik ,en met geweldig resultaat! :-)

spijtig dat ik niet kan langskomen volgende zondag

groeten

Hoi Luit,

begint al ergens op te lijken he :lol: , voordeel is dat nu het echte werk kan gaan beginnen. Lekker aan al die details werken, nog een jaartje of drie en je hebt een erg mooi model :lol: .

Tot donderdag !!

André

geef maar een gil als er donderdag getild moet worden :wink:

is ie al waterdicht ?
anders een leuk speepopject

Groeten Gerjan

Hoi,

ik neem donderdag sowieso mijn eigen transportkar mee, daar kan de complete Smit Siberie op. Dus vervoer moet eigenlijk geen probleem worden !!
Zal zorgen dat het derde wiel eraan komt voor donderdag.

André

Hartverwarmend deze berichten :wink:
Wat er ook gebeurt, de Typhoon vindt haar plekje wel zo te zien.

Roland zei:
Weet waar je aan begint :roll: ik weet wat ze vorig jaar woog..... :wink: en toen waren het alleen nog maar kale spanten...

Groeten Roland.

Nu bekleed met 4mm dik triplex, dus dat wordt een triple hernia :wink: 8O (nog bedankt trouwens, voor het dragen van vorig jaar :wink:)
@ DreBo:
Ben benieuwd naar het derde wiel.
Trouwens heb je tekeningen van je transportkar?, vroeg of laat ontkom ik niet aan zoiets natuurlijk :oops:

Tot Donderdag allemaal!!!!
Greetings,
Luit

Weer eens aan het pielen geweest met het interieur.
Voorste controlpanel is nu ook bijna gereed.

typhoon-011.jpg

Panel gereed om gemonteerd te worden.

typhoon-012.jpg

Gemonteerd!

Er moeten her en der nog wat knopjes, lampjes, toeters en bellen geplaatst worden, maar je kunt je al enigzins wanen op de brug van de Typhoon!

Greetings,
Luit

Hoi Luit,

Mooi gemaakt zeg! 8O
Had je enig referentiemateriaal waarop je je gebaseerd hebt om dit interieur zo te kunnen maken?

Ik vind het verd*md knap gedaan!!

Droop

Heb behoorlijk wat foto/video materiaal gekregen van Remko (Eerste stuurman Tempest/Typhoon), waaronder de stuurhut.
Dus het komt overeen met de werkelijkheid.
Het liefste zou ik natuurlijk zelf eens aan boord wat fotootjes willen schieten :wink: :roll: :lol:

Greetings,
Luit

Hoi LUit,

ziet er inderdaad erg mooi uit.
Als de rest zo wordt dan komt het wel in orde met je model.

André

De tellers en knopjes zijn gemaakt in PhotoShop, daarna geprint op fotopapier, en vervolgens uitgesneden.
Hierna is het een kwestie van op de juste plek opplakken en hoppa je hebt je knopjes e.d.
Op het grijze vlak aan de linkerkant komen ook nog een hele rits knopjes, maar deze wil ik maken van speldekoppen (eeh schrijf ik dit zo correct :oops: )

Back