BAM! (of BIEM) daar ben ik weer.
Kan me voorstellen dat de meeste gedacht hadden dat ik of dood, of in een klooster gegaan was, of me zou bezighouden met dammen... gelukkig geen van allen.
Heb ondertussen al weer 4 jaar!! bij een ander bedrijf gewerkt, en daarna toch weer in een depressie beland... Drama, but what can you do about it.
De zomer komt er aan, en ik begin me gelukkig ook weer steeds beter te voelen. M'n pa (en moe) kwamen vandaag ff langs, en hij zegt; Weet je wat we gaan doen? We pleuren die verrekte Typhoon in het zwembad hahaha Geniaal idee!
Kurken in de schroefassen gedrukt (ja, ze zitten er nog steeds niet in... man man man) en hoppa, in de plomp!
Verdomd, ze dreef ook nog. Akelig ver boven de waterlijn, dus er moet echt 70kg aan ballast in wil ze op de waterlijn komen...............
Ik hoop dat door deze maiden voyage ik het gevoel weer krijg om nu eindelijk eens door te pakken met de Typhoon, en haar tot een goed einde breng.
De hoop put ik uit het feit dat ik net te horen heb gekregen dat de "echte" Typhoon (Gurdi) nog steeds op haar kant ligt onder Nigeria. De echte had er geen zin meer in, dus ik ook niet hahaha
Hier nog wat ploatjes van de Typhoon in het zwembad............oeps, moet nog ff uitvogelen hoe het bjvoegen van een media-gallery werkt. Ah, je mot de ploatjes nog ff aanklikken
View media item 234030View media item 234029View media item 234028View media item 234027View media item 234026View media item 234025View media item 234024View media item 234023View media item 234022