bouwplan bud nozen

geachte vliegeniers

ik ben op zoek naar een bouwplan van p15 mustang van bud nozen ik heb het internet afgezocht maar kom dan bij A&A indu. uit maar ben een beetje voorzichtig om iets te bestellen uit het buiten land. Aangezien het al een keer mis is gegaan :(

weet of heeft iemand tips waar ik het het beste kan bestellen.
of ......;)

greetz maikel

heb thuis een semi scale cessna cardinal staan van avio modelli maar dat ziet er een beetje hoe zal ik het noemen (nep) uit. vliegt heerlijk maar er ontbreekt iets

Even flink googelen!

heb even gegoogled

en kom toch elke keer op de site van ziroli plans
iemand daar ervaring mee?

:)

Als je via de "zoekfunctie" op dit forum naar "nosen" (en niet met een "z") zoekt, vind je sowieso twee mensen die een Bud Nosen Mustang gebouwd/gerestaureerd hebben, en misschien willen ze wel een kopie van de tekening(en) afstaan ...

Ik heb een beech D18 van ziroli en een mustang van bud nosen
Ik denk dat de ziroli mustang veel beter op schaal is dan de bud nosen.
de spanwijdte is ongeveer hetzelfde.
(De bud nosen is destijds gemaakt voor een 10cc met vertraging , zonder intrekbaar landingsgestel en een vleugel uit 1 stuk ( de meeste vliegen nu met een 62cc of nog meer), als je retrack wilt en deelbare vleugel moet je redelijk wat veranderen, de ziroli mustang weet ik niet (90% zeker wel met retrack) maar deelbare vleugel weet ik niet)

Een andere hele mooie mustang is die van composite ARF

(ps de tekening en van bud nosen kan ik meenemen naar de schaalmeeting in oss ,als je wilt kun je ze dan dat weekend kunt kopieeren, ik hou er niet van om dat soort dingen op te sturen . Je laat maar iets weten per PBtje)

Even flink googelen!

heb even gegoogled

en kom toch elke keer op de site van ziroli plans
iemand daar ervaring mee?

:)

ik heb even gekeken maar zie dat ze bij bribis.nl de mustang verkopen van don smith.

maar bribis.nl nog nooit van gehoord ???????

Back