Bouwproject Bullet flying wing

Zo vandaag kwam de post met een klein tussendoortje,de "Bullet"van Bullet, cbmodelisme fly wing

Dit model kwam ik tegen in een blad en direct bestel want dit soort modelen zijn voor mij de uitdaging.

full

Vanuit Frankrijk keurig verpakt en de kit is compleet.

full

Dus kan niet wachten tot het weekend om er aan te beginnen.

Wordt vervolgd.

Ray

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat 'n bizar model... een vliegende vleugel met een romp die net doet alsof het géén vliegende vleugel is. (Volgens de website: "ongebruikelijk voor een vliegende vleugel, hij vliegt perfekt meskant"...)
Wel lekker groot!

Mooi dingetje. Zo te lezen is het meer een zweef/motor modelletje maar hij ziet er uit of het ook best wel eens hard kan gaan met een leuke snelle setup.

in slaap gevallen skycat:sleepy: niet ok dan kan je gaan bouwen:wink: ben zeer benieuwd naar het bouwverslag van je bullet:yes: ikzelf heb erg veel zin in n hai 2 maar dit trekt mij ook erg aan wat word je setup en lipopaket waarmee je gaat vliegen??

mvgr johan snijders

Hij vliegt.

Nauw, eindelijk. Het bouwverslag is eigenlijk heel erg kort. Als je de bouwbeschrijving leest, deze is zeer compleet, dan is de kist zo af. Door wat drukte in de prive sfeer heeft het wel veel te lang geduurd. Dus vandaag in de auto en naar het veld.

Nadat alles gecontroleerd was, motor power viel wat tegen :confused:, de eerste start. Frank Hartog (clubmaat) gaf hem een goede zet en daar vloog hij dan iets up trimmen en stabiel vliegen. Ivm met het motor vermogen was het wel een oude heer. Dus na de landing kijken en ja hoor :mad: had de uitslagen naar 50% gezet voor de regelaar. Dus bijgesteld en YES power.

Vloog met een prop(12x9) die meer spoed nodig heeft want tijdens een snelle voorbij vlucht remt hij behoorlijk op de prop.

Vlieggewicht incl. (3S/5000mAh) = 2038gr
Motor = X-Power Pro Torque 3025/8
Regelaar = Hyperon Atlas 70A-4S BEC

full

full

full

full

Foto's Frank Hartog

Groeten Ray

Laatst bewerkt door een moderator:
Back