Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik geloof niet dat ik dit begrijp.......Vandaar ook mijn idee om de hoek tussen de vleugelhelften qua percentage van de vleugellengte gelijk te houden.
Ik geloof niet dat ik dit begrijp....
Overigens: Je krijgt niet meer gewicht achter het zwaartepunt...want dan zou het zwaartepunt het zwaartepunt niet meer zijn
En: niet alleen krijg je meer gewicht aan de achterzijde... maar ook meer lift. Hoe dat uitpakt, geen idee...
Als ik het goed begrijp... dan klopt het niet. Als het klopt dan begrijp ik het nietStel: De lengte van de vleugel is 150cm en de achterlijsten staan met een hoek van 160' tot elkaar. Hier kun je dan een percentage uit bereken tussen de lengte van de vleugel en de hoek die ze ten opzichte van elkaar hebben. Als je nu een vleugel van 200cm maakt kun je door middel van dit percentage een/de hoek berekenen waarbij de totale hoeveelheid ''vleugel'' die achter het gewenste CG ligt hetzelfde blijft.
Ik ging uit van een complete vergroting van het model, dus ook de koorde. Maar je plan was dus alleen het vergroten van de spanwijdte. Klein interpretatiefoutje van mijn kant.@Fotor Quote:''Hoeken gelijk houden, en cg ook op (procentueel! niet mm!) dezelfde plaats''
Het CG procentueel veranderen zoals jij omschrijft, waarvan is dat dan een percentage? (Als je dezelfde koordes blijft gebruiken)
Nee dat vind ik ook... ik denk dat hij op allerlei andere toestellen méér lijkt dan op de Geier!Veel 'Geier' is er niet meer aan.
Nee dat vind ik ook... ik denk dat hij op allerlei andere toestellen méér lijkt dan op de Geier!
raar dat ik het nog niet gezien had, ik sta op de aller eerste foto![]()
mijne is ook nog steeds vliegend
Hey Geier fanaten , ik heb ook enekel weken geleden een Geier te pakken gekregen en ondertussen omgebouwd met een elektro tje achterin vind het echt wel een toffe kist .[mod]Overbodige quote verwijderd[/mod]
big smile