Bouwstrip: Sd.Kfz.2 Kettenkrad

hey droop

was ist dar wieder los die verdamt ami's die haben wol den verstant verloren zie sollen der kleine bub schnell los lassen oder es erscheint
irgent eine person womiet die verdamte ami's gein zuruk mehr von gehben.

wir haben noch ein paar solche leute aber die sprechen jetzt nicht mehr


gr heinrich
 
@Heinrich: ik denk niet dat ze Timo rap zullen laten gaan.

De vraag is nu of Timo hen al dan niet vrijwillig zal helpen?? :rolleyes:



Droop
 
Eindelijk wraak...

Vervolg


full



full



full



full



Ja, die Timo is ondanks z'n jeugdige leeftijd geen katje om zonder handschoenen aan te pakken. :D
Nu hij wraak heeft genomen op CC, heeft hij toch besloten om de Amerikanen te helpen. Als was het maar dat hij dan zo vlug mogelijk terug in z'n foto wil gaan plaatsnemen.

Als dat hier maar goed afloopt....




Wordt vervolgd, luitjes.



Droop
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Aan het werk...

@ Superbuur: inspiratie heb ik nog genoeg hoor. :D:D


@ Michel: de motor zal niet meer zichtbaar zijn. Enkel als je het deksel omhoog klapt zal alles terug te bewonderen zijn, maatje. :wink:



Update


full



full



full



full



full



full




Wordt vervolgd,


Droop
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er weer goed uit Droop, wat voor motor stopte ze daarin want met die rupsen en zwaar terrein moet je toch wat power hebben :)
 
Ziet er weer goed uit Droop, wat voor motor stopte ze daarin want met die rupsen en zwaar terrein moet je toch wat power hebben :)

Hallo René,

De motor die men voor de Krad gebruikte was -zoals Johannes het ook al aangaf-die van Opel Olympia. Dit was een 4 cilinder, watergekoelde 1478 cc motor.
NSU was een motorfietsfabriek en die maakten enkel één-cilindermotoren met een inhoud van 600 cc. Daarom dat men gebruik maakte van de Opel Olympia motor.
Bij 3400 toeren/min. leverde hij 36 pk.
Max snelheid: +/- 70 km/u.
Verbruik on road: 16 l/100 km
Verbruik Off road: 22 l/100 km
Inhoud benzinetanks (2 stuks): 21 liter/ stuk (totaal 42 liter).
Deze motor kon rijden op gewone- en loodbenzine. En ja... zelfs op ongelode (!) benzine draaide dit ding. De Duitsers waren hun tijd ver vooruit!

Versnellingen: 6
3 vooruit en 1 achteruit die telkens konden geschakeld worden in On- of Offroad gebruik.



Droop
 
Bedankt mannen, die motor zat ook in de 1 ste auto van mijn vader, opel record 1956 verbruik aan 80 km/u 8 l :)
 
Laatst bewerkt:
Aan elkaar gekoppeld.

Bedankt Johannes. :)


-------------------------------------------------------------------

Vervolg


full



full



full



full



full





Tot laters...


Droop
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zie die prachtige fotos op het prikbord niet over het hoofd he! ;)
Wederom een staande ovatie voor de tijd en de moeite om er WEER een mooi bouwverslag van te maken! :banana:
 
ACHTUNG!!!!!!!

zehr schone bilder droop

habe die bilder nach berlin gefunkt die haben nichts als loob zuruck geschikt, also gute arbeit.
kan ja auch nicht anders mit deutche hilfe oder?
wir hier im bunker zint sehr gespant nach den weiteren ferlauf von dein krad.
also fiel spass beim weiter bouw und schoont mir den kleinen bub ,sonst schikken wir die gestapo mal forbei .

gr heinrich
 
@ Heinrich: Hartelijk dank maatje, hahaha. :D:D:D
Jaja, de mannen hebben nog geluk dat die kleine van aanpakken weet. Maar voor Timo is het een oefening én aanloop tot de bouw van de Wittmann Tiger die hij in de loop van de komende weken zal ontvangen en moeten bouwen.

Zeg hun maar in Berlin dat hier alles onder kontrole is. :D;)


Grusse aus Flandern,


Droop
 
Back
Top