Bouwstrip: the Snake of Saale Valley

WOW nick, blijkbaar kun jij alles bouwen.
Dat ziet er uit als de service afdeling van een modelbouwketen.
De bruine latjes vond ik moeaahh... Maar finished is het echt mooi.

Thx voor de reacties mannen. De bouwmezzanine wordt een plek waar ik de komende jaren héél veel uurkes zal gaan doorbrengen...

dafke695 zei:
Ik wil da ook... Wanneer is de open bedrijvendag om dit eens te bewonderen ?

Een zolderke, een beetje verf, een 10-beurtenkaart bij Ikea en ge zijt vertrokken...
Laat maar weten wanneer dadde ne keer wilt afkomen.

RBRCH zei:
Heb je ook aan afzuiging gedacht voor het spuiten en schuren zodat het ook zo mooi schoon blijft?

Meneer Dyson heeft beloofd om tijdens het schuren en airbrushen voor de stofafzuiging in te staan...

Heligroeten,

Nick

Heeeeeeeey de nick

amaaaaaai idd indrukwekkend

mooie inspiratie om mijn bijna afgewerkte bouwzolder in te richten.......

en op foto is het nog mooier dan de live beelden op skype.

echt mooi, knap gedaan.

dit zal ik met mijn zolder nooit kunnen overtreffen ook al is die o zo groot
en oooo zo wit met blauw.....

grts danny

Zo , we zijn net terug van KALKEN , het paradijs waar Nick nu woont .
Ik heb een rondleiding gehad in ' Nicks Palace ' en ik kan maar een ding zeggen ...
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWW .
Wat een plaats , wat een ruimte , ge kunt daar met gemak een T REX 250 laten rondfladderen ..

Den Nick heeft zijn uiterste best gedaan de afgelopen 4 maanden en alles omgetoverd naar een LUXE PENTHOUSE met sauna en alles op en aan .. :banana:

De HELI ROOM , TJA deze is PRACHTIG en zeer doordacht gemaakt ... ;-)
Ik heb nog nooit zo een hobbyruimte gezien , en GROOT dat da is , GROOT ... ;-)
Man man man man ..... TOP TOP TOP TOP ..

Dus we zijn nu weer met twee om de COBRA draadjes leven in te blazen ..
En we hebben veel nieuws te verkondigen , veel nieuws ....
binnenkort meer hierover .. :-)

Maar dat gaan jullie allemaal kunnen lezen en bekijken in onzer beider bouwdraadjes .

Nick , SUPER GEDAAN MENNE MAN , ge moogt er trots op zijn ... ;-)

Groeten van den Limburg ..

Ron

Wat een ruimte....

full

Ik ben stinkend jaloers :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Prachtige ruimte nick, dat helpt allemaal natuurlijk voor het bouwen hé :) Have fun in je LUxe atelier !! tot zaterdag in Niederhein

HEI HEI HEI , den Nick ..

Mooi mooi , ik heb het LIVE mogen zien dat je weer begonnen was met de build van je COBRA .
Het werd tijd ... ;-) :banana:
Maar OK , nogmaals veel succes met de verloren mal methode en maak er iets moois van hé ..

Grtz
Ron

Hei Nick ,

Chic chic ... ik ben zeer benieuwd naar het vervolg van dit verloren mal principe ..

Goe bezig ... ;-)

En ze staan al goed bij elkaar hé , onze COBRA's .... ;-)

Grtz
Ron

Hoi Nick ,

Inderdaad heel goed gelukt .
Dat was de eerste keer dat je de verloren mal methode hebt gebruikt ?
Die 5 lagen die erop liggen , leg je die gewoon rechtstreeks op elkaar en daarna produkt erop smeren of zit er tussen elke laag produkt ?

Ja jong , vind het interessant.

Groeten ,
Ex stadsgenoot

Ohla ohla ohla ohla ohla lalalalalalala ...

Hoe schoon is mich dat wel niet .... :rolling: TOP TOP TOP TOP ..
Goed gedaan Nick ... ik ben fier op U .... ;-)

En inderdaad nog even wat aanpassingen maken voor ze te laten passen , maar dat is ook mogelijk nu ... GO GO GO GO GO ...

GREAT .... WORK .... I LOVE IT ... THIS IS SCALE BUILDING .... :snipersmile:

Grtz
Ron

At Dafke695,

Yep David, dit was mijn allereerste poging om iets vorm te geven met de verloren mal methode.
De werkmethode ging als volgt:
- de mal beplakken met kleefband om te vermijden dat de epoxy rechtstreeks in contact komt met de styropor (anders smelt die).
- een laag epoxy aanbrengen op de mal (kleefband)
- dan de eerste laag glasvezelmat met epoxy goed vasttamponeren
- dan de tweede laag, enz.

At Stratus,

voor de passing had ik het ergste gevreesd. Maar het valt enorm goed mee. Er zal hier en daar wel een kier zijn, maar die worden feilloos opgevuld...

Eigenlijk had ik nooit gedacht dat dit experiment van den eerste keer zou lukken.
'k Had al een plan 'B' om met balsa te werken, in het achterhoofd. Maar die werkmethode zal bij andere onderdelen worden toegepast. 'k Ga dan ook met een mal werken, maar ipv van die te 'glassen' ga'k ze indekken met balsa...
'k Moet wel nog ne naam bedenken voor deze methode...

Heligroeten,

Nick

Maar wie we daar hebben ..... ;-)

Den Nick , ;-)

Ik had al veel gezien via onze SKYPE sessies , maar het blijft altijd plezant om het hier via dit forum ook weer eens te delen met ons allemaal .

Prachtig werk Nick , goed nagedacht over hoe alles moet komen , je moet het maar bedenken hé , en den Nick , tja die is daar Heer en Meester in .
Ik kan dat alleen maar toejuichen en we kunnen er dus nog allemaal veel van leren .

Maar Bon , goe bezig .. TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP .. :snipersmile:

Grtz
Ron

Dit juichen we allemaal toe, Nick die weer aan't posten is hier,en de bouwdraad terug opneemt...
Yeah! :-)

groeten,

Didier

jaaaaaaaaaaa daaaar is ie weer!!!!!!!!!

en wat een posting dat ge daar weer neergezet hebt

man man zo'n schone veranderingen.

nog maar eens het bewijs dat het allemaal kan hé!!!!!

Ja ja , daar is ie dan weer , daar is ie dan weer :snipersmile: :banana:
Mijn coach , den BLUE BIRD .
Na het Thai's avontuur zijn de werken weer volop aan de gang ten huize BLUE BIRD in KALKEN .
Na de JETLAG is hij weer aan de COBRA begonnen , ik heb al een beetje voorsprong op de gedane zaken , maar des al niet te min blijft ook dit draadje in mijn favorieten staan .
Dus Nick , geef er elke dag een lap op , en zo komt de SNAKE ook op zijn ( pootjes ) terecht .
En inderdaad , ik heb de foto's goed bestudeerd , de uitlaat , zo wat roestig , dit had ik nog niet gezien .
De LEGE POT tabak staat al klaar beste forum vrienden ;-)

Tot den 6 de ... ;-)

Grtz
Ron

Back