bouwtekening en bouw beschrijving

hallo mensen

ik zal me even voor stellen ik ben Ger woon in spanje en ben nieuw hier op dit forum

ik ben onlangs in het bezit gekomen van zo"n 17 modelbouw vliegtuigen en wat boten van de vliegtuigen zijn er een paar half af gebouwd de rest zit allemaal nog nieuw in de doos dat is niet het grootste probleem het grootste probleem wat ik tot nu toe heb is dat ik een bouw beschrijving mis van voor als nog een vliegtuig en dat is een piper 22 try pacer is al een oudje ik denk zo"n 40 jaar maar toch zou ik hem af willen bouwen aangezien ik wel alle onderdelen denk te hebben.
en zo dacht ik ik word lid van een forum om te zien of er oemand is die me verder kan helpen aan een bouw beschrijving met onderdelen lijst 2 bouwtekeningen heb ik dus mocht er iemand zijn die me kan helpen dan hoor ik dat graag

Mzvg Ger:grin:

Ik heb geen bouwbeschrijving voor je maar wel een vraag als dat mag.
Hoe kom je ineens in het bezit van zo'n 17 vliegtuigen??
Misschien wat ongepast. Excuus in dat geval.

Vriendelijke groet.
Jasper

nee is oke mag je gerust vragen ik zou het ook vreemd vinden als ik zo"n berichtje zou zien ....maar goed ik heb ze georven van me oom die is helaas erg snel dement geworden en kon niet meer thuis blijven wonen en nu ben ik dus in het bezit van aldat tuig met onderdelen lol ik heb nu zo veel daar had ik vroeger allen van kunnen dromen
maar goed nu nog af gaan bouwen en voordat ik kan vliegen ook nog andere zender en zo aan schaffen want die erbij zit is al heel oud en voor nu ook verkeerde Mhz

Mvrg Ger

Welkom op het forum.
er zijn vele fabrikanten met vele modellen.
Heb je meer informatie? merk, technische gegevens, etc.
Als je wat foto's plaatst, herkent een ander lid het model misschien...

Even voor je gegoogled:
Plan Piper PA 22 Tri Pacer - Graupner | eBay
Advertentie is niet meer geldig maar je kunt de verkoper contacten om te vragen of hij je kan helpen

Draadje op duits forum:
Tri Pacer von Graupner - Modellflug Allgemein - RCLine Modellbau Forum

Engelse bouwtekeningen handelaar:
graupner

Je zou ook nog Graupner kunnen contacten.

ik heb deze persoon een mailtje gestuurt maar hij heeft niet gereageerd daarop dus denk dat ik nog effe verder moet zoeken

Back