Bouwtekening Tiger 400

Hallo beste lezer,

Ik ben op zoek naar de bouwtekening voor de Tiger 400 de kleine variant van de Tiger 2 Carl Goldberg. Heeft iemand de gouden tip?;)

groetjes Nick

Laatst bewerkt:
De Tiger 400 is een ARF model ... dus weinig kans dat daar een tekening van te verkrijgen is ...

Tiger

De Tiger 400 is een ARF model ... dus weinig kans dat daar een tekening van te verkrijgen is ...

Dat weet ik Dirk, Daarom is mijn vraag is of iemand wel Bouwtekeningen heeft van dit model. zodat ik deze kan bouwen via de bouwtekeningen en niet ARF.

Groetjes Nick

Dat weet ik Dirk, Daarom is mijn vraag is of iemand wel Bouwtekeningen heeft van dit model. zodat ik deze kan bouwen via de bouwtekeningen en niet ARF. ...
Ik wil niet eigenwijs zijn, maar er bestaan van de meeste ARF's gewoon geen bouwtekeningen, en dat is vaak heel lastig bij crashes als je iets grondig moet repareren ... dus moet iemand zelf al iets getekend hebben, aan de hand van een gesloopte kist ... weinig kans dus, zeker omdat ik niet verwacht dat er veel van deze kistjes in Nederland (grote kans zelfs géén één) rondgevlogen hebben (ARF's uit de States halen is erg kostbaar i.v.m. de verzendkosten)

Waar dan?

Je zou nog ff met ons kunnen delen waar/ hoe je ze gevonden hebt, zodat iemand anders er misschien iets aan heeft :-)
Via Gradje49?

Back