Bouwtekening van de lazy bee gezocht!

Kan iemand mij aan de tekeningen helpen van een lazy bee?
Heb het net al dagen afgezocht maar vind niks.
Heb zelf alleen de tekening van de vleugel dus mis de romp.
alvast bedankt,

Groet Dennis

Sorry hoor maar wat moet je eigenlijk met zo'n vliegende badkuip????
Of ben je misschien 65+ dan kan ik het wel begrijpen :wink:

Bas, wat is dat nou weer voor opmerking :?
de een vindt dit leuk, de ander vindt dat leuk, dus hou dit soort nutteloze en vervelende uitspraken voor je a.u.b.

bas, ik heb had het ook niet zo op dat soort "vliegtuigjes" totdat ik ergens een site tegenkwam (noorse ofzo) van een groepje vrienden dat aan vliegen doet met ook een lazybee met een dikke 4takt erop.
die deden de meest maffe dingen met dat ding en allemaal met stapvoetse snelheid.
rondjes draaien met de vleugeltips over de grond enzo.
ik vin het best een lachuh ding zo overpowered enzo.
ik moet de tekeningen nog ophalen maar als ik deze winter tijd overhoud bouw ik er ook een !

zal es rondsnuffellen (morgen op het werk weer tijd zat voor :wink: ) of ik die link van die site nog kan vinden

Je kan natuurlijk pas over een modelvliegtuig(je) oordelen als je het ooit door een goede modelvlieger hebt zien besturen. Enige jaren geleden, dus net even voor de tegenwoordige trend van 3D toestelletjes losbrak, was de "Lazy Bee zowel in de V.S. als in Europa een ware hype. Gebruikmakend van zijn "couplings" is het mogelijk, een weliswaar slordig, maar herkenbaar RC 2 aerobatic programma te vliegen in compacte "fun-fly"stijl, mits je de stuurvlakken voldoende uitslag geeft en voldoende motorvermogen tot je beschikking hebt. Met gereduceerde uitslagen is het een geslaagde trainer, die ook stapvoets kan vliegen. Voor wat betreft het uiterlijk, dat is natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik vind hem er lekker eigenwijs uitzien.

Bas_mvsb zei:
Sorry hoor maar wat moet je eigenlijk met zo'n vliegende badkuip????
Of ben je misschien 65+ dan kan ik het wel begrijpen :wink:
Dan is 'ie dus geknipt voor jou...
Want wie vloog er ook al weer een kist de boom in, door de grootste inschattingsfout die ik de laatste 5 jaar heb zien maken? :twisted: :wink:
(Er werd bij de briefing nog gezegd: niet over de boerderij vliegen- wat mij overigens geen enkele moeite kostte :D)
De demo van jullie team was overigens fantastisch...

En nou geen rare dingen meer roepen. Dat doen wij wel :wink: .

wie vloog er de boom in..............en bij de volgende serval meeting bij de eerste vlucht weer de serval totalloss ? :wicked: hehehe just teasing basje.

Wel leuk dat gekibbel over over die LAZY BEE (wel, niet leuk),
maar heeft nou iemand de tekeningen in huis?!?

Laat dan eens een paar filmpjes hoe een lazy echt kan vliegen want bij ons vliegen ze er alleen maar rondjes mee. Misschien dat ik dan nog van mening bij draai.

@ bruno
Iemand moet zo'n vliegshow toch spectaculair maken :wink:
Maar geef even eerlijk toe. Die boom staat daar wel op een k*t plek. Wie zet er nou een boom op het hoek van het veld???? :evil: :(

@ gerard
Je meent toch nie echt dat je zon badkuip gaat maken he??
Oja en het is nog steeds BAS

Bij hobby in staat er 1 te koop ik bedoel het model 2e hands.

Back