Bouwverslag 3DBatix Diablo Park Flyer

Landingsgestel

Hallo,

Heeft er nog iemand ideeen over hoe ik het beste een landingsgestel kan maken voor de diablo? kwa wielen bv.
Ik heb wel lego wieltjes. kan je daar iets mee?
En werkt het wel als je een landingsgestel eronder hebt en je land op het gras. nou dan knakt tie toch meteen??

iemand tips?

groetjes Raymond

Landen? gewoon uit de hover pakken........(lukt mij ook nog niet hoor;))
Ik zou er geen landingsgestel onder plakken, gewoon 'uitmelken' en zachtjes neerleggen bij de landing.
Ik zou inderdaad de boel met wat carbonstaafjes verstevigen, zeker zodat de staart niet gaat torderen.

Landingsgestel zou ik achterwegen laten. Vooral omdat het hier gaat om een buitenvlieger. Als je binnen gaat vliegen, in een zaal bijvoorbeeld, dan is een landingsgestel wel een must. Hoewel opvangen ook prima gaat.

Gewoon langzaam aan komen vliegen en bij de vleugel aan de voorzijde vast pakken. Niet te hard, een draaiende prop kan ook pijn doen op een kistje van dit formaat :rolleyes:

Qua versteviging. Wat Awol zegt. Door de carbonstaafjes te plaatsen, voorkom je dat de kist gaat torderen. Zie mijn filmpje. Daar zit het nog niet op (mijn Diablo leeft al lang niet meer trouwens) en je ziet daar de staart van de romp wegdraaien soms.

Overigens.. klopt het dat je depron gebruikt hebt van de Kwantum? :)

zwarte depron

hey,

Ja ik heb idd zwarte depron. Ik haal ze hier in Nijmegen bij Doevloer. (Dukenburg) Vlakbij de Disco Matrixx.
Daar kosten de vellen 4 euro perstuk en ze zijn helemaal zwart, helaas heeft hij geen witte platen.

Heeft er nog iemand ideeen over het verstevige van de achter staart?
Ik heb een aantal sate stokjes met epoxy vast gelijmt in een driehoek vorm geplaatst zegmaar, ik zal nog wel foto;s voor plaatsen.

gr raymond.

word vervolgd...

RebBull 3DBatix 6mm Depron Extra 330

Hey jongens,

Kijk hier de foto's van mijn nieuwe update!!

full
full
full

full

full

full

Ja het word nog is wat he...nu alleen nog de extro en besturing , maar daar moeten we nog op wachten bij hobbyking.

groetjes Ray

Laatst bewerkt door een moderator:
Back