Hoi Roel!
Ik had in de duikbootafdeling al gelezen over dat bezoek dat jullie zouden heben. Het moet zooo indrukwekkend geweest zijn! Kwijl kwijl...
Heb zelf ook al twee maal een sub basis bezocht, en het hangt er idd vanaf hoe en met wie je daar geraakt om de mooie dingen te zien! Ik dacht dat er een .zip en foto's van gemaakt ging worden toch? Lijkt me wel interessant!
Ik hoop in de zomer misschien nog tot op Zapadnaya Litsa te geraken, maar dat zal er een beetje van afhangen...
Dank je voor het welkom in het flotielje. Zu befehl

im:
Ik was trouwens aan het kijken of ik de titel van dit draadje niet kon veranderen in 'bouwverslag 8ste schnellboot flotielje, Italeri 1/35'

maar ik vind niet hoe ik dit kan??
Ben volop bezig met paaltjes voor relingen.. Als ik doorwerk heb ik straks misschien wat foto's, anders zal het to morgen moeten wachten. Het uitboren van de gaatjes in het dek duurde langer dan verwacht. Ik zie trouwens geen enkel verschil tussen de messing exemplaren die ik kreeg van de winkel, en die in de kit, behalve het materiaal waar ze van gemaakt zijn.
@Roel : Nog even over die props.. ze lijken mij wel interessant, en ik zou er ook willen monteren! Waar en hoe kan je die bestellen? Gaat dat online, of moet dat via Lex? Kan je ze zowel links- als rechtsdraaiend krijgen? En hoeveel kosten ze?
Goeienavond alweer!
Maarten C