Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
maar ondertussen weten we nog steeds niet waar Balrog naar zat te kijken![]()
Indoorvlieger zei:. Leuk te zien dat de "effekt ruder" ook op schaal werken. Is er inmiddels al een keer gemeten of het ook een kleine snelheidstoename geeft, of alleen maar een rustiger zog, en lager liggende boeg?
Indoorflapperaar zei:En aangezien er verder op dit moment weinig nieuws te melden lijkt, is het volgende gerucht misschien interessant. Het schijnt dat Roel's eerdere bemanning (die van het "stapstenen-incident") ...(bladiebladiebla)
Dit in tegenstelling tot de boten van collega Schnellbootschippers...We noemen geen namen, maar betrokkene is een paar weken bezig geweest met glasweefsel en polyester om het neusje van zijn Schnellboot weer te fatsoeneren. Het gezicht van Jerny Kaagman bevat minder Botox dan deze boot polyester...
Vervolgens liegen dezelfde lieden een soort legende bij elkaar waarin wordt gesuggereerd dat de bemanning van de S131 het oostfront als revalidatie-oord gebruikt. Maar goed, da's de kift zullen we maar zeggen.
Of eigenaars van een (overigens uitstekende) modelbouwshop-in-het-midden-des-lands die denken met een geel racemonster dwars door een gewapend betonnen muur te kunnen varen...
Waarmee ik bedoel, m'n beste indoorflapperaar:
Schoenmaker, blijf bij je leest of, in jouw geval:
Piloot, blijf bij je tuimelschijf.
Ja, wat ligt er nu op het water? Je leest (ik dacht dat alleen vrouwen die hadden...) of je hart?
Beiden lijkt me vrij frisjes op dit tijdstip en met grondmist.
Zeker als je met je leest op het water ligt loop je een vrij grote kans op blaasontsteking.
Roel, tijd om de dop op de BB te doen.........Wordt wat onsamenhangend, zelfs voor 't 8e
Ik dacht dat de lessen Nederlands alleen moeilijk waren voor de jeugd onder de 16...
2) [zelfstandig naamwoord]\u2022 smalste deel van je romp vb:zij heeft een slanke leest synoniemen: middel taille \u2022 h...
Er zullen nog vast nog wel meer woorden zijn waar ik niet elke mogelijke betekenis van weet. In mijn schaarse vrije tijd ben ik liever met de rc-hobby bezig, dan dat ik een woordenboek voor de 3e keer van A tot Z ga doorlezen. Maar om dat nu meteen gelijk te stellen met "hut nederlanz wat zommige hiero tijoe" lijkt me iets overdreven.![]()
indoorvlieger zei:Maar genoeg Nederlandse les, ik ben benieuwd hoeveel S-boten nu operationeel zijn. En heeft iemand al dat mooie systeem om dieptebommen te "lanceren" (zal wel niet het goede woord zijn) ingebouwd?
Nou ja, een woordenboek doorspitten is inderdaad een wat zinloze bezigheid, maar op een zomernamiddag "De boeken der kleine zielen" van Louis Couperus doornemen is op zich niet verkeerd. Of, als dat te zware kost voor je is, wat dacht je van "Soldaat van Oranje"? Leest lekker weg en heeft ook nog iets met varen te maken. MTB's en MGB's met name. Als zelfs dat teveel gevraagd is, is er altijd nog de Donald Duck.
Ik heb er nu 6 operationeel gezien. Helaas niet tegelijkertijd. En vriend Christian, die hierboven postte, heeft een mooi systeem om dieptebommen (inderdaad) te lanceren.
Zo moeilijk is dat toch niet? Een soort lopende band waar een servo op aangesloten staat..
haasje zei:--------------------------------------------------------------------------------
We willen foto's en filmpjes!![]()
Natuurlijk.... Ik zou zeggen: laat maar zien hoe JIJ dat gebouwd hebt.
Om even een citaat van jezelf te gebruiken: