leuk wat je aan het doen bent ,dit is nu leuk modelbouwen niet alleen hout,lijm,folie en epoxi maar ook gewoon een custom uitlaat en een leuke ook voor het model wat je hebt gekozen.
zelf ben ik nu ook bezig om zelf cannisters te maken met een vooruitlaat en een smoke nippel (eigenlijk afgekeken van krumscheid ) maar goed.
ik bouw deze uitlaten uit een massief aluminium cilinder welke ik aan 2 kanten uitfrees waardoor een 2 kamer demper wordt gevormd.
dan boor ik de gaten voor de uitlaatpijp die tot achterin komt en de gaten in het schotje waar de uitlaatgassen terug naar voren komen ,dan de uitlaatpijp aan de voorzijde buigen ,smoke nippel erin en dan 2 deksels op de kopse kanten lassen.
dit kost me € 20,- aan materiaal en een beetje tijd.
je betaald er normaal 100 à 120 eurie voor.
ook kan ik de ``potjes `` welke voor de OS 160 fx en de g26 van graupner worden verkocht probleemloos zelf maken volgens dit zelfde concept.
maar ik dwaal af ,ik ben benieuw of je het voor elkaar krijgt om het allemaal onder de motorkap te krijgen en als het klaar is ben ik wel benieuw naar de ``sound`` die het produceert.
succes ermee.
mvg eric