Nadat ik de ASK van Jakkie Takkie heb overgekocht had ik belooft hier een bouwverslag van op het forum te zetten.
In de doos zat des een deels gebouwde romp en heeeel veel plankjes en latjes van alle formaten.
na wat zoeken ook de ribben voor de vleugels en stabilo gevonden.
alles ziet er zeer goed uit op een paar minpuntjes na.
zo is de neus niet symetrische, de canopy iets te hoog naar mijn mening en is de slof niet volledig juist.
Ik zal de ASK op mijn gemak bouwen, er zit geen haast bij en nu zal het vooral traag beginnen aangezien ik volgende week examens heb.
hier alvast enkele foto's hoe ik hem aantrof na hem uit de doos te hebben gehaald.
de asymetrische neus
hier ben ik nog niet helemaal uit of hij nu goed is of niet, daar ga ik later mijn werk van maken
de neus, niet mooi in vorm geschuurt
het richtingsroer
kielvlak
deze foutjes maken het voor mij net iets leuker om hem te maken.
ik ben al reeds begonnen met het uitsnijden van de neus en het schuren van het kielvlak en het richtingsroer.
ik zal toch proberen bijna iedere avond een update te posten van de werken.
straks al de eerste update met foto's van de neus
advies en hulp is altijd welkom :wink:
In de doos zat des een deels gebouwde romp en heeeel veel plankjes en latjes van alle formaten.
na wat zoeken ook de ribben voor de vleugels en stabilo gevonden.
alles ziet er zeer goed uit op een paar minpuntjes na.
zo is de neus niet symetrische, de canopy iets te hoog naar mijn mening en is de slof niet volledig juist.
Ik zal de ASK op mijn gemak bouwen, er zit geen haast bij en nu zal het vooral traag beginnen aangezien ik volgende week examens heb.
hier alvast enkele foto's hoe ik hem aantrof na hem uit de doos te hebben gehaald.
de asymetrische neus
hier ben ik nog niet helemaal uit of hij nu goed is of niet, daar ga ik later mijn werk van maken
de neus, niet mooi in vorm geschuurt
het richtingsroer
kielvlak
deze foutjes maken het voor mij net iets leuker om hem te maken.
ik ben al reeds begonnen met het uitsnijden van de neus en het schuren van het kielvlak en het richtingsroer.
ik zal toch proberen bijna iedere avond een update te posten van de werken.
straks al de eerste update met foto's van de neus
advies en hulp is altijd welkom :wink: