Bouwverslag Astro Hog van Flair

Bij deze een bouwverslag van de Astro Hog Flair. Ik heb deze kit van een clubgenoot gekregen die hem al jaren op zolder had staan er niets mee deed.

Ben vanavond er aan begonnen en ben zo ver gekomen. Het is overigens een hele makkelijk te bouwen kit. Gelukkig ook want dit word mijn eerste volledig zelf gebouwde kist. Ik ga jullie hulp dus waarschijnlijk nog nodig hebben.

Vandaag alles verlijmd behalve dan de zijkanten aan de spanten. Heb het wel even in elkaar gezet om de passing te testen. En die klopt ook nog.

foto's van vandaag:

full

full

full

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Welke snel drogende houtlijm kan ik het beste gebruiken? Ik heb nu bruislijm maar die duurt 4 uur om te drogen, en ca ben ik ook geen fan van. Dus ik ben op zoek naar een goede snel drogende lijm met de eigenschappen van Bruis. Wat raden jullie aan?

ik gebruik gewoon sneldrogende houtlijm van Bison. Droogtijd circa 3 min. Het heeft geen bruis eigenschappen, maar volgens mij hoeft dat ook niet. Verder nog een potje secondenlijm, en dan kom je een heel eind.
Heel veel succes en plezier met bouwen. Maak er wat moois van! :-)

Die Astro Hog bestaat al héél lang...
Het was het eerste RC vliegtuig dat ik zag vliegen ( anno 1972 of zoiets )
prachtig model trouwens ;)

En ik ben alweer een heel stuk verder. Het schiet erg goed op. Ik gebruik overigens ponal express houtlijm.

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back