Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
eeehhhVoel je de hete adem weer Menno? Of zit je nu dagelijks te kwijlen bij die Moth van je? :lol:
http://foto.modelbouwforum.nl/uploads/afb9531.jpg
Al eens eerder in het begin van dit bouwverslag voorbij gekomen maar er stond nergens een antwoord bij. Waarvoor dient dat balsa plaatje ? er zit ook folie over.
Vandaag een hoop hout gehaald + 4M oracover aar ik maar voor 2M moest betalen (waren de laatste restjes) maar nu zit ik dus met 2meter roze 1,5 meter groen En ongeveer een halve meter fluor geel, Iemand leuk kleuren schema? Anders word hij roze met gele accenten
Edit
Bij de weg;
Ze zeiden dat er nu ook geen nieuwe oracover meer komt omdat het goedkoper is kant en klaar een toestel te kopen dan zelf te bouwennu moet ik een heel eind om naar hobby in (weet iemand hoe je daar makkelijk met openbaar vervoer kunt komen?
Klopt. De Leffe begon te werken... Dan wordt ik scherper. Ik had eerst de rechterkant van de foto gedaan. En kwam ineens tot de conclusie dat dat compartiment van de vleugel helemaal dicht moet zijn. Toen heb ik aan de linkerkant ruimte gehouden. De andere kant corrigeer ik als ik de bekleding ga doen...Zie ik het nu goed dat je de linker en rechterhelft verschillend beplankt hebt ?
Hoezo? Komt geen enkele spanning op te staan en is alleen bedoeld om vleugel op de plek te houden. De eventuele spanning die er opkomt te staan staat haaks op dat houtje. Is dus een andere situatie zoals bijvoorbeeld een motorschot (zoals ik al eens ondervonden heb :?)...Je hebt het blok voor de wingbolt (heet dat zo ?) toch wel van iets sterkers gemaakt dan balsa he, je weet maar nooit met jou na al dat bier ...
Net als of je er tijd voor hebtBram: kom op met die foto's van dat kapje. Heb je nu eerst nog een mal van vurenhout gemaakt?
hoe komt die schade aan je romp?
bij de 1e foto zit er net onder de cockpit een gat in de folie
verder ziet het er goed uit