Bouwverslag Basic Jolle

Beste Sander,

De ontwikkelingen in de bouw van de Jolle zijn al mooi zichtbaar. Heb je de laatste tijd nog vorderingen gemaakt? Succes!

Hans

@hans: Het project ligt een beetje te verstoffen maar er zijn toch al wel wat vorderingen.

Hier wat foto's:

img3221asr.jpg

Spleet voor de kiel:
img3213.jpg

Met kiel:
img3216.jpg

Ondertussen ben ik vandaag naar Zwolle geweest en heb ik onderdelen voor de mast en zeilen gehaald. De bedoeling is dat de zeilen grijs worden, met oranje versieringen. Als ik tijd heb maak en post ik misschien nog wat foto's

Laatst bewerkt:
Ondertussen toch weer even bezig geweest, (foto's komen) de kiel zit vast, en de loodbulb zit de eerste laag plamuur op.. Ondertussen de layout van de zeilen in Autocad getekend, dus die kan m'n vader ook nog ff uitprinte ;)

Basic Jolle

NOU....jaren verder en de basic jolle is inmiddels af hoor :) Ben jaren niet meer op dit forum geweest............ Ben op het moment bezig met een nieuw project: een Valk! Hoe kan foto's hierop krijgen????

De Basic Jolle

En de basic Jolle... hij is wel in de Werf voor onderhoud. Ik heb foto's van het bouwproces en die zal ik eens klein maken en er bij zetten....

Back