Bouwverslag: Blackout Mini Spider Hexa (update 08-03-2014 closer look)

Ik moet een losse hebben die ik op me 2e uitgang zet van de uno ontvanger, of een met ingebouwde ontvanger voor op (onderandere) immersion kanalen...
Ik geloof dat deze erg goed schijnt te zijn
SD DVR High Resolution Digital Video Recorder for FPV (EU Warehouse)

Dit is degene die ik heb, maar als je echt betere kwaliteit zoek moet je de bovenste pakken
Mini C DVR Video Audio Recorder Motion Detection TF Card Digital Recorder | eBay

COOL UNIFORM man !!!!

mijne is ook Onderweg :D:D
Gaaf man! Binnenkort eens uit proberen ;)

Als het goed is krijg je het zelfde beeld als wat je ziet door je FATSHARK
met alle Glitches en wegvallende beelden (als je op het Randje gaat vliegt van je videoLink)

Ik heb best goed beeld ,, maar het Beeld van Boris is helemaal Super !!

Helaas is de 1.3Ghz band niet beschikbaar voor consumenten, alleen voor zend amateurs.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat dat hier wel bekend is ;) Dat is voor 90% van de mensen niets nieuws...
Bezit is legaal, gebruik niet. Dat is een discussie die al veel en vaak gevoerd is..

Zonder verbod op het noemen, en op eigen risico gebruiken. Wat ik of anderen van vinden doet niet zo ter zake. Forum leiding heeft het zo bepaald. Dan is het verhaaltje al gauw klaar.. ;)

Ik denk dat dat hier wel bekend is ;) Dat is voor 90% van de mensen niets nieuws...
Bezit is legaal, gebruik niet. Dat is een discussie die al veel en vaak gevoerd is..

Zonder verbod op het noemen, en op eigen risico gebruiken. Wat ik of anderen van vinden doet niet zo ter zake. Forum leiding heeft het zo bepaald. Dan is het verhaaltje al gauw klaar.. ;)

True that, echter waarschuwen kan altijd, want de boetes die AT (Agentschap Telecom) uitdeelt zijn niet misselijk, je praat dan over paar honderden euros +

True that, echter waarschuwen kan altijd, want de boetes die AT (Agentschap Telecom) uitdeelt zijn niet misselijk, je praat dan over paar honderden euros +
Het punt is dat je niemand ermee stoort en het wordt niet als probleem gezien.
Een aantal van mijn vrienden gebruiken de frequenties ook hobbymatig onder HAM licenties en die zenden op minimaal 30Watt allemaal en die lachen om die paar mW die er door fpv setjes kortstondig in de lucht worden verstonden. Er hangt geen commercieel belang aan.

Back