Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
das balen. ik zit er sterk over te denken om mijn extra een zwaardere motor te geven. het schijnt er tricky te zijn om met een .46 te spelen. 4taktertje lijkt me wel wat
ik heb met mijn cap gevlogen
hij is nu goed
moet wel even wenne met landen
moet een 3punts landing maken met de trim zo ver dicht dat de motor net niet uit staat
morgen de cocpit even spuiten
bedankt ben!!!
vandaag even lekker aan het vliegen geweest met de cap
op de kop op 4mtr hoog/laag
foto`s komen nog
maar wie weet waar ik een nieuwe motorkap en wielkapen kan halen
dit begint te scheuren
sorry marco maar heb het vandaag toch op gegeven
vloog inverted op 5 meter ofzo en drukte down om hoogte te winnen en op 15meter sloeg de motor af dus draaide ik hem snel om en proberen weer naar het veld te komen maar is niet gelukt en kwam in de uien
rudder afgebroken en gear helemaal verbogen
ik lijm het als ik trug kom van praag en vlieg er nog een x mee en dan gaat hij weg....
aaah jammer raymon was zo`n mooi toestel maar gister wasie toch ook goed ? vreemd vloog zo mooi
mja suc6 der mee enne raymon nu je toch aan het lijmen gaat kun je die van mij ook mooi ff doen
@jeehaa ander motor heeft denk ik geen nut omdat die gewoon super loopt
ik kreeg toch sterk de indruk dat raymon niet tevreden was over deze. zou ik ook niet zijn overigens als hij bij geïnverteerd vliegen geen brandstof meer krijgt.
het kan toch zijn dat de motor/demper combinatie een te lage druk geeft op de brandstof tank... of een slechte klunk. ik zou even de gear weer buigen, even wat tijd in de staart steken en het motor compartiment onderhanden nemen om dit soort dingen te voorkomen.
ik denk inderdaat eerder dat het probleem in zijn tank zit filter klunk drr in en volgens mij raymon moet jij die pijpjes van die tank waar de uitlaat op komt en het vullen naar boven buigen.
want ik dacht als de tank druk slang in de methanol blaast krijg je bubbels of denk ik dat verkeerd ? en als je opde kop vliegt krijg de clunk michien een moment dat ie lucht bellen zuigt ?.
tis maar simpel gedacht maar zou kunnen
ik weet het niet maar ik doe hem wel weg
ik was gister zo blij dat ik een x thuis kwam dat ik niets hoef te repareren
en die tank zit goed
het ging gister ook 4 vluchten goed en vandaag ook 3
gouw op geven doe ik niet nico maar ik wil het al eigelijk van af dat ik er problemen mee heb
maar papa gaat me toch tegen houwe
maar ik vind het zo vreemt die motor wilde op die delta niet uit en nu gaat hij eigelijk alleen maar uit
ik heb er ook heel veel plezier mee ik vind het super vliegen maar ik wil niet elke x met problemen thuis komen of schade dat ben ik nu is zat
dit niet
haha
ik word er niet scherp van maar schijtziek
maar ik ga nu pitte de bus vertrekt morgen om 6 uur
naar praagos
dit is het hotel voor de gene die moeten werken haha sorry