UPDATE: 24/08/2011 DIRECTE LINK NAAR UPDATE 24/08
update: 18/08/2011 DIRECTE LINK NAAR UPDATE 18/08
Ik ben bezig op een ander forum waar er een pak meer Compass piloten zijn dan hier met een bouwverslagje van mijn nieuwe projectje. Net doordat er hier een stuk minder Compass piloten zijn en ik erg veel tijd op dit forum doorbreng lijkt me het wel leuk dit eveneens met jullie te delen.
Ga proberen een aangenaam leesverslagje te maken en hopelijk krijg ik voldoende feedback waar het nodig is.
In de tussentijd zoem ik wel nog wat rustig rond met men HoneyBee FP2
Waarom een 500/550 size? Simpel, was het kotsbeu om op de iets winderige dagen te moeten vechten met de wind. CP is hier sowieso al beter tegen bestand en denk dat ik met een 500/550 niet snel de behoefte ga hebben om naar iets groters te willen
Zal wel even duren voor ik nog maar 50 percent van het potentieel van de heli bereikt heb. (en het is natuurlijk een prachtig toestel)
Waarom een Compass? Ik vind het een ERG mooie heli en heeft een stuk minder parts dan zijn Trex collega. Met een 10T pinion braakt deze ook een belachelijke hoeveelheid power uit en ga wel nog een tijdje zoet zijn met deze heli
Compass Atom 500 FBL
- 1080KV Motor
- 10t Pinion
Status: ON ORDER
BeastX Microbeast
Status: OK
BeastX USB2 Interface
ESC: YGE 100A
YGE Progcard II
Swash Servo's:
Status: Onbeslist
Tail Servo:
Status: Onbeslist
Tailblades: KBDD Neon Yellow 84.5mm
Tailfin: 6HV Carbon Vertical fin
Struts/Landing Skid for Compass 6HV/3DPlus
Atom550 Conversion Kit for Atom 500
Charger: Hyperion 6060i
TX/RX: Spektrum DX8 / AR8000
update: 18/08/2011 DIRECTE LINK NAAR UPDATE 18/08
Ik ben bezig op een ander forum waar er een pak meer Compass piloten zijn dan hier met een bouwverslagje van mijn nieuwe projectje. Net doordat er hier een stuk minder Compass piloten zijn en ik erg veel tijd op dit forum doorbreng lijkt me het wel leuk dit eveneens met jullie te delen.

Ga proberen een aangenaam leesverslagje te maken en hopelijk krijg ik voldoende feedback waar het nodig is.
In de tussentijd zoem ik wel nog wat rustig rond met men HoneyBee FP2

Waarom een 500/550 size? Simpel, was het kotsbeu om op de iets winderige dagen te moeten vechten met de wind. CP is hier sowieso al beter tegen bestand en denk dat ik met een 500/550 niet snel de behoefte ga hebben om naar iets groters te willen

Waarom een Compass? Ik vind het een ERG mooie heli en heeft een stuk minder parts dan zijn Trex collega. Met een 10T pinion braakt deze ook een belachelijke hoeveelheid power uit en ga wel nog een tijdje zoet zijn met deze heli

Compass Atom 500 FBL
- 1080KV Motor
- 10t Pinion
BeastX Microbeast

BeastX USB2 Interface

ESC: YGE 100A

YGE Progcard II