Vraag over draad en naald
Hoi,
Nu ben ik aangekomen en zit me te beraden op de stap van draden door gaten heenhalen en vastmaken.
Ik moet lijnen door gaten van 1 mm heenhalen, dit in het blok van de boegspriet.
1) De gaatjes zitten er al, maar hoe krijg ik dat draadje er fatsoenlijk in?
Verder rept de handleiding, en stap of 2 verder, in zeer verhullende taal, dwz het staat er niet, maar volgens de foto en logisch denken moet het wel zo, en dat is, er moeten draden van het anker naar de ankerlier getrokken worden, en dan moet de ankerlier 3 maal rond gedraaid worden.
Mooi verhaal, echter ik niet wetende hoe een ankerlier eruit ziet, kwam erachter dat ik dat ding vele stappen geleden al gemaakt en geplakt heb, dit werd in de handleiding toen niet als ankerlier beschreven, maar als losse onderdelen met hun eigen beschrijving (waar ik heel snel over heen las om eerlijk te zijn), die allemaal vast aan elkaar geplakt moesten worden, en uiteindelijk op het dek vastgeplakt moest worden.
Niets draaiende onderdelen dus, dat brengt me bij mijn 2e vraag:
2) hoe krijg ik die draden 3 rondjes rond het ankerlier gedraaid, er is wat ruimte hetzij zeer minimaal onderaan de haspel.
Ik heb al een beetje gegoogled op operatie hechting naalden, met div krommingen maar weet niet of dit geschikt of gebruikelijk is om te doen.
Bedankt alvast.
Mvg.