bouwverslag depron Citabria/Super Decathlon/Piper

ik had al ergenss gelezen dat ik de motor ongeveer een graad of 4 naar beneden moet richten. Ik ga dus alleen nog vragen of ik een 8x4 prop kan krijgen ipv een 9x4.7

ik heb nu een 7x4 en een 8x4 erbij gehaald, kan ik nog wat experimenteren....

Senne zei:
waar blijft die foto nu ? :?
ik zat al op deze reactie te wachten :D:D:D de batterijen zitten nu in de lader, ik kwam erachter dat ze leegwaren, dus ik denk, ik pak mijn zenderbatterijen even, ook leeg.

zoals beloofd hier dan eindelijk de foto's :lol:

3~0.JPG

4.JPG

en ik noem hem fly :D:D:D:D:D
hij weegt met 1 servo en motor 203 gram :D:D
ik zet er geen landingsgestel onder.

en dit wordt mijn zender (denk ik):
http://www.art-tech.cn/english/ArticleShow.asp?ArticleID=84

Als hij verkeerd om zou zitten, dan zou de V stelling naar onderwijzen dus dat lijkt mij niet het geval :wink: Het bovenste draadje zal waarschijnlijk er voor de stevigheid zitten zodat de vleugels minder flex hebben. Verder ziet het er goed uit.

Niet dat hij er niet mee vliegen zal maar het lijkt net of hij pijlstelling heeft. :?
Kan je ook nog een foto van opzij laten zien om het vleugel profiel te laten zien.?

cdrom flyer zei:
Niet dat hij er niet mee vliegen zal maar het lijkt net of hij pijlstelling heeft. :?
Kan je ook nog een foto van opzij laten zien om het vleugel profiel te laten zien.?
het is gewoon een kaarsrechte vleugel. ik zal morgen even een foto maken van de zijkant.

Back