Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik heb geen 1700 maar die is uot of stock dus neem ik eerst een 1500 maar wat houd dat in en waarvoor staat dat 18a bij de regelaar en wat betekent 20c 30c enz en hoe zit het met die depron en zijn de tekenigen klaar als je ze uitprint
hey bedankt het is voor mij 50 km naar jullie club maar ik ben al lid van een club
PS waarom kan ikniet gewoon het origineel maken
en waar heb jij je zender uit eindelijk weg van die site waar je het in je eerste post over had het kost niks daar maar ik het je bevallen
ik vlieg op het moment met een multiplex MC2010 computerzender. als je later met meer 'vliegtuigen wilt gaan vliegen kun je beter direct inversteren in een goede computerzender
servo's 2x
ontvanger + zender (met kristallen)
accu
regelaar
motor
prop
en natuurlijk een propsaver om de prop op te monteren, en alle bouwmaterialen genoemd in de bouwhandleiding in de eerste post van dit draadje. om dit kistje te bouwen is niet veel bouwervaring vereisd, het was mijn eerste zelfgebouwde kistje
Voor de vakantie heb ik ook een Citabria gebouwd.
Ik heb eerst wat vlieg ervaring met de simulator (AFP) opgedaan en ook gevlogen met Dirk57’s Tigermoth.
Tijdens onze vakantie in Lommel heb ik lekker de tijd gehad om te vliegen :grin:
Hierbij het filmpje van de maiden.